نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 17 خرداد 1396
ساعت 11:15

رایگان شدن بازی Outland برای 2 روز

5 از 5

بازی پلتفرم Outland به مدت 48 ساعت از طریق شبکه استیم رایگان خواهد بود:

اگر به دنبال یک بازی جدید برای PC هستید، هم اکنون استودیوی Housemarque اعلام کرده است که بازی پلتفرم آنها یعنی Outland در حال حاضر به صورت کاملاً رایگان از طریق شبکه Steam در دسترس می‌باشد. دسترسی به نسخه رایگان این بازی بر روی شبکه استیم فقط به مدت 48 ساعت یعنی تا روز 8 ژوئن (18 خرداد) امکان پذیر خواهد بود.
استودیوی Housemarque درواقع به مناسبت اینکه جدیدترین بازی اش با عنوان Nex Machina در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته، بازی Outland را برای مدت کوتاهی به صورت رایگان ارائه کرده است.
Outland از بازی های 2 بعدی پلتفرم اکشن ماجراجوئی است که ابتدا در سال 2011 برای Xbox Live Arcade و PSN عرضه شد و پس از آن در سال 2014 برای Windows ارائه گردید. مد این بازی به صورت تک نفره و چندنفره طراحی شده است. Outland نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده و در نقد و بررسی GameSpot به آن امتیاز 9 از 10 اعطا شده است.
آقای Tom McShea یکی از منتقدان در مورد این بازی گفته است: «Outland عنوانی است که کاملاً ویژگی های یک بازی پلتفرم عالی را دارد و وجود عناصر منحصر به فرد در این بازی، آن را از دیگر بازی های پلتفرم مجزا کرده است. همه چیز در این بازی، از سرعت و سطح دشواری تا کنترل و مبارزه، دست به دست هم داده و این بازی را تبدیل به یک تجربه جذاب و یکپارچه کرده است.»
outland

م.حافظ | اخبار | 07/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.