نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 دی 1401
ساعت 11:00

سونی جزئیات نسخه پی سی بازی Returnal و تاریخ انتشار را فاش کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و استودیو فرست پارتی این شرکت یعنی Housemarque، طبق اعلام قبلی قصد انتشار بازی Returnal برای پلتفرم پی‌سی را داشتند و حالا تاریخ انتشار این نسخه و دیگر جزئیات مربوط به آن مشخص شده است.

با توجه به این گزارش، نسخه پی‌سی Returnal ویژگی‌هایی نظیر ray tracing، Nvidia DLSS و نمایش در صفحات Ultrawide را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین مشخصات حداقل سخت‌افزار، مشخصات سخت‌افزار توصیه‌شده و سخت‌افزار برای اجرای بازی در حالت حداکثری هم فاش شده است. برای این منظور در حالتی که اجرای بازی برای حالت حداقل و 720p/60 FPS هدف‌گذاری شده، بازیکنان به حداقل حافظه رم 16 گیگابایت و کارت گرافیک GeForce GTX 1060 (6 GB) یا Radeon RX 580 (8GB) احتیاج دارند. در حالت‌های با راندمان بالاتر نیز بازیکنان حداقل نیاز به حافظه رم 32 گیگابایتی دارند و بسته به هدف‌گذاری استفاده از ویژگی ray tracing مشخصات سخت‌افزار موردنیاز می‌تواند متفاوت باشد. شما در ادامه لیست کامل سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای Returnal در PC را مشاهده می‌کنید.

Returnal PC Requirements

همان‌طور که اشاره شد، نسخه پی‌سی بازی Returnal حالا تاریخ عرضه دقیق هم دارد و طرفداران می‌توانند در روز 15 فوریه (26 بهمن) منتظر انتشار آن در پلتفرم‌های Steam و Epic Games با قیمت 60 دلار باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.