نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 دی 1401
ساعت 14:00

همکاری سازندگان Destruction AllStars در توسعه بازی Sea of Thieves

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Destruction AllStars یکی از عناوین انحصاری PS5 در سال 2021 بود که گرچه تبدیل به موفقیت تجاری موردنظر سونی نشد، ولی ظاهرا سازندگان این بازی در استودیو Lucid Games از تجربه کسب شده در این پروژه در دیگر پروژه‌ها بهره‌برداری کرده‌اند. درواقع یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این تیم حالا به عنوان استودیو پشتیبان روی یک بازی چندنفره بسیار بزرگ کار می‌کند.

گزارش جدید که رسما توسط Lucid Games از طریق حساب توییتری اعلام شده، این تیم رسما از شروع همکاری خود با استودیو Rare در فرایند توسعه بازی Sea of Thieves خبر داده است. در این پست گفته شده که همکاری فوق‌العاده‌ای با این تیم در توسعه بازی ماجراجویی و دزدان دریایی آن‌ها داشتند و بی‌صبرانه منتظر هستند تا نتایج این همکاری را ببینند. باید توجه داشت که استودیو Rare و بازی محبوب Sea of Thieves از دارایی‌های فرست پارتی مایکروسافت و ایکس‌باکس هستند، و دقیقا ماهیت این همکاری و پشتیبانی تیم اصلی توسط Lucid Games مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که مایکروسافت سابقه همکاری با تیم‌های بیرونی روی عناوین چندنفره آنلاین خودش را داشته، و برای مثال تایید شده بود که استودیو Double Eleven سازنده Rust در توسعه بازی Fallout 76 با بتزدا همکاری می‌کند. همچنین برای بازی Halo Infinite نیز استودیو Certain Affinity با 343 Industries همکاری می‌کند. باید توجه داشت که Sea of Thieves یکی از عناوین چندنفره محبوب و بزرگ ایکس‌باکس است و جای تعجب نیست که مایکروسافت و استودیو Rare با چنین همکاری‌هایی به دنبال گسترش بازی باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.