نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 31 تیر 1399
ساعت 18:00

تعداد بازیکنان Sea of Thieves از مرز 15 میلیون عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Rare اخیرا اعلام کرده که تعداد بازیکنان فعال در بازی اکشن ماجراجویی و دریانوردی Sea of Thieves از مرز 15 میلیون نفر عبور کرده است.

یکی از انحصاری‌های جالب ایکس‌باکس در طول نسل هشتم، عرضه بازی Sea of Thieves بود که علیرغم لانچ ضعیف، موفق شد تا در طول زمان این شرایط را تغییر دهد. این بازی یکی از اولین عناوین فرست پارتی Xbox بود که برای اولین بار همزمان با روز عرضه، در سرویس Xbox Game Pass نیز منتشر شد و همین اتفاق، می‌تواند از دلایل اصلی موفقیت‌های بعدی بازی باشد. گفتنی است که Sea of Thieves درحال حاضر از محتواهای قابل بازی بسیار زیادی برخوردار است و یک آمار جدید، نشان می‌دهد که تعداد بازیکنان آن حالا از مرز 15 میلیون نفر نیز عبور کرده است.

اعلام این آمار، درحالی است که حدود هفت ماه پیش تعداد بازیکنان Sea of Thieves بیش از 10 میلیون عنوان شده بود و آمار جدید قطعا یک موفقیت بزرگ برای Rare و مایکروسافت محسوب می‌شود. بازی البته مدتی پیش برای اولین بار از طریق فروشگاه استیم نیز عرضه شد که اتفاقا لانچ بسیار خوبی نیز داشت؛ اتفاقی که حتما در افزایش تعداد بازیکنان بازی در طول سال 2020 تاثیرگذار بوده است.

بازی Sea of Thieves درحال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.