نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 01 مرداد 1399
ساعت 09:00

اولین نمایش گیم پلی Mafia: Definitive Edition امشب پخش خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Hangar 13 اعلام کرده که اولین نمایش از گیم‌پلی بازی ریمیک Mafia: Definitive Edition امشب پخش خواهد شد.

حدود دو هفته پیش، استودیو Hangar 13 اعلام کرد که انتشار بازی ریمیک Mafia: Definitive Edition با تاخیری چند ماهه مواجه خواهد شد. این استودیو هدف از این کار را پولیش کردن بیشتر اعلام کرد، و اینکه قصد دارد تجربه بازی را تا جایی که امکان دارد برای بازیکنان و طرفداران بهتر کند. با توجه به اطلاعیه اخیر شرکت در حساب رسمی این سری، طرفداران در روز 22 جولای (امشب ساعت 7:30 به وقت ایران) می‌توانند شاهد پخش اولین تریلر از گیم پلی بازی باشند.

ذکر این نکته ضروری است که Hangar 13، قبل از این بازی سه‌گانه مافیا را عرضه کرد که شامل نسخه ریمستر و بهبودیافته بازی دوم و سوم سری بود. این شرکت همزمان اعلام کرد که نسخه اول بازی، که قرار است یک ریمیک کامل باشد در موعد دیگری عرضه خواهد شد. Mafia: Definitive Edition به عنوان بازسازی کامل از بازی اول، قرار است شامل مدل‌سازی جدید برای کاراکترها، تکسچرهای ارتقایافته و افکت‌های مدرن نورپردازی و سایه‌زنی باشد و براساس تصاویر لیک شده، به نظر طرفداران باید منتظر یک نسخه ریمیک زیبا باشند. سازندگان همچنین گفته‌اند که نقشه بازی یعنی شهر Lost Heaven حالا شلوغ‌تر و شامل فعالیت‌های بیشتری برای انجام نیز هست.

بازی Mafia: Definitive Edition قرار است در روز 25 سپتامبر (4 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. بازیکنانی که اقدام به خرید Mafia: Trilogy کردند نیز این بازی را بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.