نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 15 فروردين 1399
ساعت 15:00

عرضه نسخه استیم بازی Sea of Thieves با قابلیت کراس-پلی تایید شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام مایکروسافت، بازی Sea of Thieves پس از دو سال انحصار ایکس‌باکس و ویندوز به پلتفرم استیم راه پیدا می‌کند.

بنا به اعلامیه جدید، بازی فانتری دزدان دریایی Sea of Thieves که پیش از این انحصاری ایکس‌باکس وان و ویندوز بود، به زودی به پلتفرم استیم نیز راه پیدا می‌کند. در همین زمینه، مایکروسافت تایید کرده که عرضه در Steam شامل قابلیت کراس-پلی نیز هست و به این ترتیب بازیکنان کنونی بازی در ایکس‌باکس یا ویندوز، امکان تجربه مشترک آن با کاربران استیم را نیز پیدا خواهند کرد. کریگ دانکن رئیس استودیو سازنده این بازی یعنی Rare اطلاعیه زیر را پس از انتشار این خبر منتشر کرده است:

بازی Sea of Thieves همیشه پیرامون ماجراجویی‌های باورنکردنی دزدان دریایی بوده است، جایی که شما هرگز نمی‌دانید که چه کسی یا چه چیزی در افق منتظر است. تیم سازندگان ما در استودیو Rare به کار خود در تکامل بخشیدن به این بازی ادامه می‌دهند و محتواهای مختلفی را به بازی اضافه می‌کنند تا برای بازیکنان که همزمان دوستان و دشمنان جدیدی پیدا می‌کنند، این حس الغا شود که هر کدام از ماجراجویی‌های جدیدی که قرار است شروع شود، لذت بخش و راضی کننده باشند.

درحال حاضر، صفحه رسمی این بازی در پلتفرم استیم نیز ایجاد شده است، با این حال در این صفحه نیز تاریخ عرضه مشخصی دیده نمی‌شود. گفتنی است که Sea of Thieves در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر شد و Rare از آن زمان تاکنون، به شکل پیوسته اقدام به پشتیبانی و عرضه محتواهای بزرگ و کوچک برای این بازی آنلاین کرده است. اضافه شدن مراحل داستانی، ماد PvP، سلاح‌ها، کشتی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، رویدادهای مناسبتی و ... از جمله مواردی هستند که برای بازی عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.