نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 خرداد 1399
ساعت 18:00

موعد انتشار بازی Sea Of Thieves در استیم فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Rare به تازگی تاریخ عرضه نسخه استیم بازی Sea of Thieves را مشخص کرده است.

Sea of Thieves آخرین ساخته استودیو Rare یکی از عناوین فرست پارتی بزرگ مایکروسافت در طول چند سال اخیر بود که البته علیرغم دریافت نقدهای متوسط، همچنان موفق شد تا با استقبال گسترده‌ای هم مواجه شود. بخش بزرگی از این استقبال، البته ارتباط مستقیمی به سرویس Game Pass داشت و این عنوان که از روز اول عرضه خود، به صورت رایگان در اختیار مشترکین سرویس گیم پس قرار گرفته بود، تاکنون موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون بازیکن شده است.

پیرامن این بازی، مایکروسافت و Rare چند هفته پیش تایید کردند که کاربران پلتفرم استیم در پی‌سی نیز می‌توانند به زودی شاهد عرضه بازی روی آن لانچر محبوب باشند. در همین ارتباط حالا تاریخ عرضه این نسخه نیز فاش شده، و حساب رسمی بازی در توییتر به تازگی اعلام کرده که Sea of Thieves از روز ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) برای خرید در استیم در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است که نسخه استیم بازی، شامل همه بروزرسانی‌ها و انبوهی از محتواهای پس از عرضه اولیه بازی هم می‌شود و همان‌طور که قبلا هم تایید شده بود، این نسخه شامل قابلیت کراس-پلی نیز می‌شود و به این ترتیب بازیکنان کنونی بازی در ایکس‌باکس وان یا ویندوز، امکان تجربه مشترک آن با کاربران استیم را نیز پیدا خواهند کرد.

بازی Sea of Thieves که در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر شد، هم‌اکنون در ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. نسخه استیم این بازی نیز در روز ۱۴ خرداد منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.