نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 31 خرداد 1396
ساعت 14:06

تریلر زمان عرضه بازی Nex Machina

4 از 5

بازی Nex Machina عرضه شد + تریلر لانچ

هم اکنون بازی Nex Machina ساخت استودیوی Housemarque برای پلتفرم های PlayStation 4, Microsoft Windows عرضه شده است.

بازی Nex Machina اولین بار در PSX 2016 برای PS4 معرفی شد. پس از آن در اوایل سال 2017 استودیوی Housemarque اعلام کرد که این بازی برای PC نیز ارائه خواهد شد. این بازی همچنین اولین عنوانی است که خود این استودیو مسئولت انتشار آن را بر عهده دارد.

Nex Machina بیشتر توسط طراحی به نام آقای Eugene Jarvis ساخته شده است. آقای Jarvis بخاطر نقش مهمش در طراحی بازی های arcade shoot ’em up کلاسیک از قبیل بازی Defender (عرضه شده در سال 1981)، بازی Robotron: 2084 (عرضه شده در سال 1982) و بازی Smash TV (عرضه شده در سال 1990) معروف می‌باشد.

در دنیای بازی Nex Machina ، انسان ها کاملاً وابسته به تکنولوژی هستند و اصلاً نمی‌توانند از بکارگیری دستگاه های دستی چشم پوشی کنند. در میان آنها ماشین ها به هوشیاری و آگاهی دست یافته اند و از هوش انسان پیشی گرفته اند. Nex Machina در ژانر shoot 'em up طراحی شده و چشم انداز آن بالا-پایین می‌باشد. این بازی شامل بیش از 100 مرحله متفاوت با 5 دنیای متفاوت، بخش چند نفره محلی، سیستم امتیازدهی، پر از رمز و راز و تابلوهای راهنما می‌باشد.

Nex Machina با قیمت 19.99 دلار در دسترس می‌باشد. البته کسانی که آن را از طریق شبکه استیم برای PC قبل از تاریخ 5 جولای (14 تیر) خریداری نمایند شامل 20 درصد تخفیف خواهند شد.

در پایان متن می‌توانید تریلر رسمی لانچ (زمان عرضه) این بازی را مشاهده کنید.

م.حافظ | اخبار | 21/06/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.