نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 31 خرداد 1396
ساعت 14:32

بازی The Legend of Bum-Bo برای سوئیچ عرضه می‌شود

5 از 5

عرضه بازی The Legend of Bum-Bo برای سوئیچ

خالق بازی های Super Meat Boy و The Binding of Isaac یعنی آقای Edmund McMillen اطلاعاتی از بازی بعدی خود ارائه کرده است. این بازی جدید با عنوان The Legend of Bum-Bo برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد. آقای McMillen در صفحه توییتر پاسخ سؤالات را داده است و در پاسخ به سؤال امکان عرضه آن برای Switch پاسخ مثبت داده است.

بازی The Legend of Bum-Bo در سال 2016 معرفی شد اما از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی در مورد آن ارائه نشده است. آقای McMillen به همراه یارانش آقای James Id و Ridiculon مشغول کار بر روی این بازی است. این عنوان یک بازی نقش آفرینی معمایی تعریف شده است.

لوگوی مدرن و خاص The Legend of Bum-Bo به ارتباط با The Binding of Isaac اشاره دارد و آقای McMillen هم این ارتباط را بازگو کرده است.

بازی دیگری از آقای McMillen با نام The End Is Nigh که یک بازی ماجراجوئی پلتفرم می‌باشد قرار است برای  Nintendo Switch عرضه گردد. اگرچه ورژن Steam آن در تاریخ 12 جولای (21 تیر) ارائه می‌شود اما تاریخ عرضه Switch آن هنوز اعلام نشده است.

داستان بازی The End is Nigh در زمان پس از آخر دنیا طراحی شده است. گیمرها کنترل  Ash را بر عهده دارند. گیمر باید Ash را در شرایط و مکان های ترسناک مملو از موجودات جهش یافته راهنمایی کند.

م.حافظ | اخبار | 21/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.