نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 31 خرداد 1396
ساعت 13:30

دانلود رایگان بخشی از بازی Hitman

4.5 از 5

رایگان شدن دانلود اولین بخش بازی Hitman

استودیوی IO Interactive اعلام کرده است که اولین لوکیشن از بازی Hitman  (عرضه شده در سال 2016) هم اکنون به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. لوکیشن ICA Facility که قبلاً بعنوان بخشی از اولین اپیزود بازی Hitman در دسترس بود، هم اکنون به صورت رایگان می‌باشد و شامل دو مأموریت اول بازی، دو  Escalation Contract و بیش از 40 چالش است.

رئیس استودیوی IO Interactive آقای Hakan Abrak اظهار داشته است:

«بسیار مفتخرم از اینکه ما بعنوان یک استودیوی مستقل، همه گیمرها را به تجربه رایگان اولین لوکیشن از بازیHitman دعوت می‌کنیم. بازی Hitman  طرفداران زیادی دارد و امیدواریم که با این پیشنهاد ویژه نیز طرفداران بیشتری جذب آن شوند. ما معتقدیم که بازیHitman  بسیار عالی است. پس بشتابید و آن را امتحان کنید.»

علاوه بر رایگان شدن اولین لوکیشن، بازی Hitman  تخفیفات قابل توجهی برای کلیه پلتفرم ها در هفته آینده دریافت خواهد کرد. در حال حاضر هم علاقه مندان می‌توانند هر یک از ایپزودهای نسخه دیجیتال Xbox One آن را با تخفیف 4 دلاری خریداری کنند یا بازی کامل (6 اپیزود) را با تخفیف کلی 24 دلاری خریداری نمایند. کاربران PlayStation 4 و Steam هم از همین تخفیفات بهره مند هستند اما در مورد PS4 فقط برای اعضاء PS Plus در نظر گرفته شده است.

Hitman از نوع بازی های اپیزودیک در ژانر حرکات پنهانی و مخفی کاری است که از چشم انداز سوم شخص طراحی شده است. گیمرها در این بازی نقش کاراکتری به نام Agent 47 را بر عهده دارند. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس می‌باشد.

هم اکنون می‌توانید تریلر جدیدی که برای این بازی منتشر شده مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 21/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.