نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 31 خرداد 1396
ساعت 11:55

بازی God of War و شخصیت کریتوس بعنوان یک پدر

5 از 5

کاراکتر Kratos در بازی آینده God of War متفاوت خواهد بود

کاراکتر Kratos در بازی آینده God of War متفاوت خواهد بود. بر مبنای وعده ها قرار است این بازی جدید، بطورکلی سری اکشن ماجراجوئی God of War را بازسازی کند و به آن نیرویی تازه بخشد. همچنین قرار است کاراکتر Kratos هم بازسازی شود. ما کاراکتر Kratos را یک شخص عصبانی و دمدمی مزاج می‌دانیم، اما او هم اکنون قرار است یک پدر باشد و به نظر می‌رسد که تلاش می‌کند تا روزهای گذشته اش را پشت سر گذارد و به فراموشی سپارد.

آقای Cory Barlog کارگردان این بازی در مصاحبه ای درباره این کاراکتر صحبت کرده است و در مورد تلاش گروهشان در استودیوی Sony Santa Monica در جهت قابل درک بودن تغییرات این کاراکتر اطلاعاتی ارائه کرده است. ایشان اظهار داشته:

«این کاراکتر، تاریخچه ای طولانی دارد. او در این تاریخچه طولانی اش، در بازه های زمانی متفاوتی حضور داشته است. او تغییراتی مهیج و شگفت انگیز داشته است. ضمن تلاش برای حفظ شخصیت واقعی او، فرصتی برای تغییرش فراهم کرده ایم. در بخش های اولیه بازی تلاش کردیم تا به این موضوع پی ببریم که کاراکتر Kratos بعنوان یک پدر چگونه به نظر می‌رسد؟ و چندان موفق نبودیم.»

«مردم نظراتی از این قبیل ارائه کرده اند: (این بازی بسیار سخت است، این بازی مانند بازی شبیه سازی کودک است. از Kratos متنفرم، او خیلی بد است.) و ما به این نتیجه رسیدیم که این روش خوبی نیست. سپس روش دیگری اتخاذ کردیم و آنها اینگونه نظر دادند: (آه او شبیه Ben Kenobi شده است، خیلی مضحک است، اصلاً Kratos قبلی نیست.) ما با خواد می‌اندیشیدیم که اکنون راه دیگری امتحان می‌کنیم. بطور کلی دنبال راهی بودیم که ضمن حفظ شخصیت واقعی Kratos ، او را به شکلی که می‌خواهیم تغییر دهیم.»

بازی بعدی God of War در سال آینده برای PS4 عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 21/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.