نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 30 خرداد 1396
ساعت 15:58

نسخه بتا آزاد بازی Dead Alliance معرفی شد

0 از 5

معرفی نسخه بتا آزاد بازی Dead Alliance و تریلر E3 2017 آن

استودیوهای IllFonic و Psyop Games اعلام کرده اند که نسخه بتا آزاد برای بازی Dead Alliance آنها بزودی در دسترس قرار می‌گیرد.

این نسخه بتا آزاد شامل مدهای بازی متعدد و همچنین 3 نقشه چند نفره (مولتی پلیر) خواهد بود. هنوز دقیقاً مشخص نشده که این مدها و نقشه ها کدام هستند. این نسخه بتا آزاد از تاریخ 27 جولای تا 31 جولای 2017 (5 مرداد تا 9 مرداد) و برای پلتفرم های PlayStation 4 ، Xbox One و PC  در دسترس قرار خواهد داشت و البته رایگان می‌باشد.

استودیوی سازنده این بازی تریلر جدیدی از آن را در E3 2017 ارائه کرد. این تریلر که مدت زمان آن حدوداً 6 دقیقه است با صحنه ای از سانفرانسیسکوی تخریب شده آغاز می‌گردد و یک جعبه تجهیزات از آسمان به روی زمین فرود می‌آید. پس از نمایش سریع چند صحنه از زامبی و مبارزه، نمایش موضوع و محتوای بازی آغاز می‌گردد. این تریلر همچنین برخی از بخش های چند نفره (مولتی پلیر) بازی را نشان می‌دهد. در نهایت، بخش تک نفره بازی نیز نمایش داده می‌شود که شامل مد Horde و یک مد دیگر (که به شما امکان بازی در مقابل روباتها را می‌دهد) می‌باشد.

هم اکنون می‌توانید تریلر مذکور را در پایان متن مشاهده نمایید.

بازی Dead Alliance رسماً در اواخر ماه گذشته معرفی شد. این عنوان در ژانر شوتر اول شخص طراحی شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی شوتر زامبی این است که گیمرها قادر به کنترل افراد زنده و استفاده از آنها بعنوان یاران خود در مقابل دشمنان هوش مصنوعی یا گیمرهای دیگر هستند.

Dead Alliance در تاریخ 29 آگست 2017 (7 شهریور 1396) و برای پلتفرم های PlayStation 4 ، Xbox One و Windows PC عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 20/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.