نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 08 شهریور 1396
ساعت 12:10

تریلر لانچ (زمان عرضه) بازی Dead Alliance

0 از 5

بازی Dead Alliance برای PC ، PS4 و Xbox One عرضه شد

استودیوهای Psyop Games و Illfonic و کمپانی Maximum Games دیروز مورخ 29 آگست 2017 (7 شهریور 1396) بازی Dead Alliance را با قیمت 39.99 دلار عرضه کردند و  به همین مناسبت تریلر لانچ (زمان عرضه) این بازی نیز منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. سازندگان بازی Dead Alliance علاوه بر نسخه معمولی این بازی، نسخه دیگری به نام Dead Alliance: Multiplayer Edition را با قیمتی کمتر عرضه کرده اند و همانطور که از نامش پیداست فقط شامل بخش چندنفره (مولتی پلیر) بازی می‌باشد و قیمتی معادل 24.99 دلار دارد.

نسخه Dead Alliance’s Day One Edition در فروشگاه های اصلی و مهم نیز موجود است؛ خریداران این نسخه 3 نوع جایزه متفاوت دریافت خواهند کرد که شامل سلاح ها و ویژگی های چندنفره منحصر به فرد هستند.

عنوان Dead Alliance از نوع بازی های شوتر اول شخص زامبی با تمرکز بیشتر بر روی بخش چندنفره (مولتی پلیر) می‌باشد. این بازی شامل یک مد اورجینال به نام Attrition است که بواسطه آن، گیمرها از 3 مسیر اقدام به مبارزه با پایگاه های دشمن می‌کنند.

نسخه بتای این بازی نیز اخیراً در دسترس قرار گرفته بود و گیمرها فرصت تجربه آن را داشتند. هم اکنون بازی Dead Alliance برای پلتفرم های PC ، PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفته است.

م.حافظ | اخبار | 30/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.