نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 08 شهریور 1396
ساعت 12:37

تریلر لانچ (زمان عرضه) نسخه ریمستر بازی Resident Evil: Revelations

0 از 5

بازی Resident Evil: Revelations برای PS4 و Xbox One عرضه شد

عنوان ریمستر Resident Evil: Revelations دیروز مورخ 29 آگست 2017 (7 شهریور 1396) برای PS4 و Xbox One عرضه شد و استودیوی Capcom تریلر جدیدی به مناسبت این عرضه منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در این ویدئو ویژگی های بصری بهبودیافته قابل مشاهده است.

عنوان Resident Evil: Revelations یکی از بخش های سری Resident Evil می‌باشد که داستان آن در زمان مابین اتفاقات Resident Evil 4 و Resident Evil 5 طراحی شده است. در این بازی شاهد کاراکترهای محبوب Jill Valentine و Chris Redfield هستیم. بازی اورجینال آن در سال 2012 انحصاراً برای Nintendo 3DS عرضه شد و سپس در سال 2013 نسخه HD آن برای PC ، PS3 ، Wii U و Xbox 360 ارائه گردید. بعلاوه استودیوی Capcom اعلام کرده نسخه Nintendo Switch این بازی نیز در سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

بازی Resident Evil: Revelations نیز مانند دیگر بازی های سری رزیدنت اویل در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای بقا طراحی شده است. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص کنترل کاراکتر را بر عهده دارد. تمرکز آن بر روی حفظ بقا، گریز و فرار، و جستجو و اکتشاف در دنیای بازی می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 30/08/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.