نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 08 شهریور 1396
ساعت 13:04

تریلر لانچ (زمان عرضه) بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle

5 از 5

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle برای نینتندو سوئیچ عرضه شد

دیروز مورخ 29 آگست 2017 (برابر با 7 شهریور 1396) بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle عرضه شد و به همین مناسبت نینتندو و یوبیسافت تریلر لانچ (زمان عرضه) آن را منتشر کرده اند که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. در این ویدئو می‌توانید بخشی از گیم پلی و هم چنین جوائز متعددی که این عنوان از زمان معرفی اش در نمایشگاه E3  کسب کرده ببینید.

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle برای اولین بار در کنفرانس خبری کمپانی یوبیسافت در نمایشگاه E3 معرفی و رونمایی شد. درحالیکه ترکیب Mario و Rabbids برای بعضی ها غیرممکن به نظر می‌رسید اما خیلی از افراد از معرفی این بازی در E3 تعجب زده نشدند زیرا این عنوان قبلاً در به صورت اتفاقی لو رفته بود.

Mario + Rabbids Kingdom Battle از زمان معرفی اش تا کنون جوایز متعدد بسیار زیادی از جمله بیش از 50 کاندید و جایزه E3 کسب کرده است. شهرت این بازی بدون شک به خاطر همکاری و مشارکت کاراکترهای اصلی آن و همچنین گیم پلی تاکتیکی شبیه X-COM می‌باشد.

یوبیسافت اخیراً اعلام کرده بود که Mario + Rabbids Kingdom Battle دارای سیزن پس می‌باشد. سیزن پس مذکور هم اکنون با قیمت 19.99 دلار موجود می‌باشد. عنوان Mario + Rabbids Kingdom Battle در حال حاضر برای Nintendo Switch در دسترس قرار گرفته است.

م.حافظ | اخبار | 30/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.