نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 16 شهریور 1396
ساعت 14:28

بازی Uncharted: The Lost Legacy برای هفته دوم صدرنشین جدول فروش بریتانیا شد

0 از 5

Uncharted: The Lost Legacy از دومین هفته حضور خود در رتبه اول جدول فروش بریتانیا لذت می‌برد!

این هفته بازی The Lost Legacy توانست برای هفته دوم در صدر جدول فروش بریتانیا جای بگیرد و موفق شد تا واحدهای بیشتری نسبت به بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle بفروشد. البته این آمار از نظر «تعداد فروش نسخه‌ها» محاسبه شده است، ولی باید توجه داشت که از نظر «میزان درآمد»، Mario + Rabbids: Kingdom Battle در جایگاه نخست قرار می‌گیرد، چرا که این عنوان 45 پوند قیمت دارد ولی The Lost Legacy را در حال حاضر می‌توانید تنها با قیمت 25 پوند خریداری کنید.

عنوان کمپانی یوبی‌سافت تنها یکی از چند بازی جدید حاضر در جدول این هفته بود. بالاخره پس از گذراندن یک تابستان آرام، بازی‌های بیشتری منتشر شدند و جانی تازه به بازار بخشیدند.

در پایین جدول و در رتبه ششم، بازی Everybody's Golf قرار دارد که توسط شرکت سونی برای PS4 ساخته شده است. در جایگاه هفتم و هشتم جدول هم به ترتیب دو بازی Ark: Survival Evolved و Yakuza Kiwami (انحصاری PS4) جای گرفته‌اند.

انحصاری‌های PS4 حدودا 50% از ده بازی اول جدول را تشکیل داده‌اند.

انتشار بازی‌های جدید منجر شد که عنوان F1 2017 به رتبه سوم سقوط کند و نسبت به هفته پیش 49% افت فروش داشته باشد و در سمتی دیگر هم Crash Bandicoot به رتبه 5 جدول سقوط کرد.

بازی GTA V پس از 28% افزایش فروش به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

عنوان The Escapists 2 در هفته دوم حضور خود 13% کاهش فروش داشت و در رتبه 18 جدول جای گرفت که نتیجه معقول و مناسبی برای هفته دوم این بازی به حساب می‌آید.

اما در پایین جدول، بازی تازه عرضه شده Dead Alliance در رتبه 39 و بازی جدید کپکام هم یعنی Resident Evil: Revelations HD در رتبه 20 جدول قرار گرفته است.

هفته بعد با توجه به انتشار بازی Destiny 2 مطمئنا هفته قابل‌توجهی را پیش رو خواهیم داشت.

uk chart

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.