نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 آذر 1399
ساعت 15:00

صدرنشینی Call of Duty: Black Ops Cold War در جدول فروش بریتانیا

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در هفته انتشار چند بازی بزرگ و همچنین عرضه PS5 در بریتانیا، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

جدول فروش هفتگی عناوین فیزیکی بریتانیا در هفته گذشته، شاهد صدرنشینی غافلگیرکننده Assassin’s Creed Valhalla بود که علیرغم عرضه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War موفق به کسب رتبه اول فروش در این کشور شده بود. با این حال در آمارهای جدید مربوط به انتهای همین هفته، بازی جدید اساسینز کرید به رتبه چهارم سقوط کرده و این جدول حالا همزمان با عرضه PS5 در این کشور، چند بازی بزرگ را که در طول هفته برای PS5 عرضه شدند را در جدول می‌بیند.

در صدر جدول فروش هفته، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War دیده می‌شود که علیرغم فروش 27 درصد کم‌تر از هفته قبل موفق به قرار گرفتن در رتبه اول شده است. FIFA 21 نیز حالا در رتبه دوم قرار دارد که این موضوع هم با توجه به محبوبیت بسیار بالای این فرنچایز در بریتانیا، و البته تخفیف‌های بزرگ به مناسبت رویداد Black Friday طبیعی به نظر می‌رسد. در رتبه سوم نیز بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قرار دارد که می‌توان از آن، به عنوان پرفروش‌ترین بازی روز لانچ PS5 هم یاد کرد. در این رابطه رتبه‌های بعدی جدول هم به عناوین روز لانچ این کنسول اختصاص دارد؛ Demon’s Souls در رتبه چهارم، Sackboy: A Big Adventure رتبه پنجم و Godfall هم در رتبه هفتم قرار دارند. شما در ادامه فهرست 10 بازی پرفروش هفته تا روز 21 نوامبر (1 آذر) در بازار بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

  1. Call of Duty: Black Ops Cold War
  2. FIFA 21
  3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  4. Assassin’s Creed Valhalla
  5. Fortnite: The Last Laugh Bundle
  6. Hyrule Warriors: Age of Calamity
  7. Watch Dogs: Legion
  8. Animal Crossing: New Horizons
  9. Mario Kart 8 Deluxe
  10. Minecraft (Switch)
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.