نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 دی 1399
ساعت 15:00

بازگشت FIFA 21 به صدر جدول فروش بریتانیا در هفته کریسمس

2.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس لیست منتشر شده از پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی بریتانیا و هفته کریسمس 2020، بازی FIFA 21 مجددا به صدر جدول بازگشته است.

GamesIndustry فهرست این هفته پرفروش‌ترین عناوین بازی در بازار بریتانیا را هم منتشر کرد که درواقع آمارهای هفته مهم پایانی سال یعنی هفته کریسمس را شاهد هستیم. براساس لیست منتشر شده، بازار بریتانیا یک بار دیگر به بازی شبیه ساز فوتبال FIFA 21 اقبال نشان داده و این عنوان با 8 درصد رشد فروش به نسبت هفته قبل، بهترین عملکرد را در هفته کریسمس 2020 در بریتانیا به ثبت رسانده است. پس از این بازی، Assassin’s Creed Valhalla جدیدترین عنوان از سری اساسینز کرید که از زمان عرضه حضور ثابتی در جداول هفتگی بریتانیا داشته در رتبه دوم دیده می‌شود.

پس از این دو بازی، عناوین بعدی Animal Crossing: New Horizons در رتبه سوم، Mario Kart 8 Deluxe در رتبه چهارم و Call of Duty: Black Ops Cold War نیز در مکان پنجم جدول دیده می شوند. گفتنی است که بازی Black Ops Cold War در واقع این هفته شاهد سه پله سقوط بود چون در هفته گذشته، در رتبه دوم قرار داشت. شما در ادامه فهرست 10 بازی پرفروش منتهی به 26 دسامبر (6 دسامبر) در بازار بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

  1. FIFA 21
  2. Assassin’s Creed Valhalla
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Call of Duty: Black Ops Cold War
  6. Marvel’s Spider-Man: Mils Morales
  7. Just Dance 2021
  8. Cyberpunk 2077
  9. Super Mario 3D All-Stars
  10. Minecraft (نینتندو سوییچ)
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.