نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 آبان 1399
ساعت 15:00

رتبه دوم COD: Black Ops Cold War در هفته اول عرضه در بریتانیا

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در یک اتفاق غافلگیرکننده، Call of Duty: Black Ops Cold War در هفته اول عرضه فیزیکی خود در بریتانیا موفق به صدرنشینی در جدول فروش نشد.

سری بازی‌های کال آو دیوتی که هر سال شاهد عرضه یک نسخه جدید از آن هستیم، یکی از اصلی‌ترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزها در صنعت گیم در نظر گرفته می‌شود و هفته اول لانچ این بازی‌ها در بازارهای گیمینگ مناطق مختلف جهان، از جمله بریتانیا، با صدرنشینی در جدول فروش شروع می‌شود. این روند در واقع همیشه به صورت سالانه تکرار می‌شده و تقریبا همه بازارهای این صنعت در هفته اول لانچ یک بازی Call of Duty، شاهد صدرنشینی آن بازی در جدول فروش بوده‌اند.

با توجه به چنین پیش‌زمینه‌ای، اخیرا خبر غافلگیرکننده‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد عرضه اخیر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، منجر به صدرنشینی این بازی در جدول فروش هفتگی بریتانیا نشد و این عنوان کار خود را در رتبه دوم به پایان رسانده است. گفتنی است که این آمار مربوط به فروش بازی ها به صورت فیزیکی است که نسخه‌های سری Call of Duty همیشه در هفته اول عرضه در برتیانیا در صدر جدول فروش قرار می‌گرفتند. پیرامون این رتبه، یک خبرنگار GamesIndustry گفته که نسخه جدید کال آو دیوتی درواقع صدرنشینی سنتی سری را به بازی Assassin’s Creed Valhalla باخته است.

پیرامون این خبر، ذکر این نکته هم جالب است که یوبی‌سافت مدتی پیش از آمارهای بسیار خوب فروش Assassin’s Creed Valhalla خبر داده بود و گرچه اعداد دقیقی وجود ندارد، ولی شکست دادن یک بازی کال آو دیوتی در هفته اول لانچ در بریتانیا، می‌تواند بازتاب خوبی از سطح عملکرد فروش این بازی باشد. به هر ترتیب آمارهای اشاره شده مربوط به نسخه‌های فیزیکی است و با انتشار آمارهای نهایی (دیجیتال و فیزیکی) می‌توان بررسی دقیق تری از عملکرد این دو بازی داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.