نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 آذر 1399
ساعت 18:00

تاخیر یک هفته ای آپدیت فصل اول Call of Duty: Black Ops Cold War

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سازندگان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، آپدیت فصل اول این بازی حالا با حدود یک هفته تاخیر منتشر می‌شود.

جدیدترین نسخه از سری کال آو دیوتی، یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War حدود یک ماه پیش عرضه شد و با توجه به گزارش‌ها با استقبال عالی و رکوردشکن طرفداران سری نیز مواجه بوده است. با در نظر گرفتن اینکه عناوین این سری در چند نسخه اخیر، استراتژی live service را در پیش گرفتند و تمرکز زیادی روی بخش چندنفره و آنلاین داشته‌اند، انتظار می‌رود که این نسخه نیز در ادامه با موفقیت‌های مالی بیشتری کار را دنبال کند. پیرامون این بازی، اخیرا فاش شده که فصل اول محتواها که قرار بود در قالب آپدیت و در روز 10 دسامبر عرضه شود، حالا با حدود یک هفته تاخیر در 16 دسامبر (26 آذر) منتشر شود.

با توجه به اعلام قبلی، آپدیت فصل اول این بازی قرار است «بزرگ‌ترین آپدیت محتوایی رایگان در تاریخ سری Black Ops» باشد و پس از دریافت این آپدیت، ادغام و همگام‌سازی این بازی با عنوان بتل رویال Call of Duty Warzone نیز عملیاتی می‌شود. این همگام‌سازی همچنین شامل اضافه شدن یک نقشه جدید به Warzone و همچنین بازگشت حالت دو در برابر دو Gunfight به Black Ops Cold War نیز می‌شود. به علاوه حالت چندنفره بازی نیز نقشه‌های جدید، حالت زامبی جدید، چالش‌های جدید و موارد بیشتر را دریافت می‌کند.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War درحال حاضر برای PS4، PS5، Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.