نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 آذر 1399
ساعت 09:00

Project Athia پس از عرضه به مدت دو سال انحصاری PS5 باقی می ماند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیزر تبلیغاتی اخیر پلی‌استیشن تایید می‌کند که Project Athia پس از عرضه، قرار است به مدت 24 ماه به صورت انحصاری PS5 باشد.

یکی از عناوین معرفی شده در جریان یکی از اولین ویدیوهای تبلیغاتی PS5، بازی درحال توسعه اسکوئر انیکس یعنی Project Athia بود. این بازی مشخصا هنوز فاصله زیادی تا عرضه دارد و نام رسمی آن نیز فاش نشده، با این حال اولین نمایش‌ها از گیم‌پلی آن باعث شد تا طرفداران مشتاق زیادی پیدا کند. پیرامون این بازی در صف عرضه، البته باید گفت که گرچه توجه طرفداران پس از معرفی Final Fantasy 16 به این بازی معطوف شد، اما پیرامون Project Athia به عنوان یک IP اورجینال و منحصرا نسل نهمی همچنان سوال‌هایی وجود دارد.

در ارتباط با این بازی، سونی اخیرا تیزر تبلیغاتی جدیدی را با محوریت بازی‌های در صف عرضه PS5 منتشر کرده که در طی آن به Project Athia نیز اشاره شده است. در این بخش از تیزر، سونی و اسکوئر انیکس البته همچنان نام اصلی یا تاریخ عرضه را اعلام نکردند، با این حال به این موضوع اشاره شده که این بازی قرار است به صورت انحصاری زمانی کنسولی برای PS5 و به مدت 24 ماه منتشر شود. این بازی البته برای PC نیز عرضه می‌شود، با این حال عملا بازیکنان Xbox Series X/S برای تجربه بازی در این کنسول باید دو سال منتظر بمانند.

Project Athia یک بازی در حال توسعه توسط استودیو Luminous Productions است و هنوز تاریخ عرضه رسمی آن فاش نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.