نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 آذر 1399
ساعت 12:00

پری لود Cyberpunk 2077 در استیم و GOG شروع شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پیش خرید کنندگان نسخه دیجیتالی بازی سایبرپانک 2077 در برخی پلتفرم‌های پی‌سی، در حال حاضر امکان پری لود و دریافت دیتای این عنوان را پیدا کرده‌اند.

بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077، دو روز دیگر به صورت رسمی منتشر خواهد شد و حالا پیش‌خرید کنندگان نسخه‌های دیجیتالی این بازی در پلتفرم‌های استیم، GOG و فروشگاه اپیک گیمز امکان دریافت دیتای پیش از موعد را پیدا کردند. پیرامون این بازی همچنین نقد و بررسی‌های رسمی منتقدین نیز به تدریج منتشر می‌شود که تا این لحظه، میانگین امتیاز متای 91 از 100 را نیز از متاکریتیک و در پلتفرم پی‌سی دریافت کرده است.

در حالی که نقدهای بازی به تدریج در حال انتشار هستند و پیش خریدکنندگان نیز به زودی امکان تجربه آن را پیدا می‌کنند، اخیرا پیرامون نسخه GOG بازی، یکی از طرفداران در ردیت ایستر اگ جالبی را پیدا کرده است. این بازی گرچه تا روز عرضه در 10 دسامبر قابل اجرا نیست، ولی دیتای نسخه GOG بازی ظاهرا شامل یک فایل قابل اجرا هم هست که در آن، شخصیت Johnny Silverhand با بازی کیانو ریوز جمله جالب «برو بخواب سامورایی! هنوز 10 دسامبر نشده است» را می‌گوید.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.