نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 آذر 1399
ساعت 15:00

برنامه پیش نمایش رویداد Game Awards 2020 شامل معرفی 5 بازی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کیلی مجری و تهیه‌کننده رویدادهای سالانه The Game Awards اطلاعات جدیدی از برنامه پیش نمایش رویداد امسال منتشر کرده است.

صنعت گیم با همه فراز و نشیب‌های سال 2020 به انتهای خود نزدیک می‌شود، که این هم به معنای نزدیک شدن به موعد برگزاری رویدادهای سالانه جوایز بازی سال یا The Game Awards است. رویداد The Game Awards 2020 مطابق اعلام قبلی قرار است حدود سه روز دیگر یعنی 10 دسامبر برگزار شود، که در طی آن عناوین مختلف عرضه شده یا در حال بازی سال 2020 قرار است در شاخه‌های مختلف، برای کسب جایزه رقابت کنند. اگر سوابق گذشته این رویداد را مدنظر قرار دهیم، The Game Awards همیشه پر از حاشیه نیز بوده و حضور مهمانان بزرگ، خبرهای بزرگ، رونمایی‌های بزرگ و ... نیز از بخش‌های جذاب جانبی این برنامه‌ها هستند.

پیرامون رویداد امسال The Game Awards، مجری، تهیه‌کننده و خالق این مراسم‌ها یعنی جف کیلی اخیرا پست جدیدی را در حساب رسمی خودش منتشر کرده، و برنامه پیش نمایش اختصاصی برای مراسم امسال را هم تایید کرده است. گفتنی است که The Game Awards چند سالی هست که شامل برنامه‌های پیش نمایش نیز می‌شوند و به این ترتیب امسال نیز چنین برنامه‌ای مدتی قبل از شروع رویداد اصلی پخش خواهد شد. با توجه به پست کیلی، مجری امسال این رویداد نیز مشابه دوره گذشته سیدنی گودمن از IGN است و تاریخ پخش آن نیز در روز 10 سپتامبر (21 آذر - ساعت 3 بامداد به وقت ایران) خواهد بود. به گفته کیلی، در این رویداد قرار است 5 رونمایی از بازی‌های جدید وجود داشته باشد و البته برنامه گروه موسیقی نیز تدارک دیده شده است.

در این اطلاعیه البته به اسامی بازی‌ها اشاره نشده و طبیعتا باید منتظر پخش رویداد بود؛ با این حال شایعات و گزارش‌هایی نیز در گذشته وجود داشته که به رونمایی برخی بازی‌ها از جمله یک بازی جدید مایکروسافت، بازی Elden Ring یا حتی ریبوت احتمالی Silent Hill در این مراسم پرداخته بودند. جدای از معرفی بازی‌های جدید، تاکنون حضور برخی بازی‌ها نیز در این رویداد تایید شده که قرار است خبرهای جدید دریافت کنند؛ فصل سوم بازی Fall Guys، بازی Hood: Outlaws and Legends و همچنین Dragon Age 4 مهم‌ترین بازی‌هایی هستند که تاکنون انتشار اخبار جدید پیرامون آن‌ها در The Game Awards 2020 تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.