نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 آذر 1399
ساعت 12:00

موعد عرضه نسخه غربی Persona 5 Strikers فردا اعلام می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس پست اخیر حساب رسمی Atlus West، فردا 8 دسامبر موعد عرضه نسخه انگلیسی و غربی Persona 5 Strikers مشخص می‌شود.

اوایل سال جاری میلادی بود که Atlus و Omega Force اقدام به عرضه بازی اسپین آف و musou از بازی Persona 5 یعنی Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers در ژاپن کردند. علیرغم عرضه اولیه در ژاپن، بعدها Koei Tecmo به دفعات خبر از عرضه نسخه غربی بازی نیز داده بود و طرفداران این مجموعه تقریبا اطمینان داشتند که نسخه انگلیسی نیز از این بازی عرضه می‌شود. در این رابطه البته اطلاعیه رسمی منتشر نشد، تا اینکه مدتی پیش یک ویدیو لیک شده در یوتیوب این بازی را با عنوان Persona 5 Strikers و برای عرضه در روز 23 فوریه 2021 (5 اسفند) معرفی کرد.

در حالی که این ویدیو درحال حاضر توسط گوگل از یوتیوب حذف شده، اخیرا اطلاعیه رسمی از جانب Atlus West رسما به تاریخ فردا 8 دسامبر برای رونمایی بازی اشاره کرده است. این پست همچنین حاوی لینک مستقیم به صفحه رسمی بازی نیز هست و به این ترتیب فقط باید منتظر معرفی تاریخ عرضه رسمی بازی بود.

براساس گزارش‌های غیر رسمی قبلی، انتظار می‌رود که بازی Persona 5 Strikers برای پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.