نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 آذر 1399
ساعت 09:00

Cyberpunk 2077 در لانچ از Ray-Tracing در AMD پشتیبانی نمی کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت CD Projekt RED تایید کرده که بازی Cyberpunk 2077 در روز انتشار، از ویژگی Ray-Tracing در کارت‌های گرافیک AMD پشتیبانی نمی‌کند.

سی‌دی پراجکت مدتی هست که نمایش‌های مربوط به بازی Cyberpunk 2077 در زمان اجرا در PC و پشتیبانی از ویژگی Ray-Tracing را با همکاری شرکت Nvidia، و با معرفی کارت‌های گرافیک این کمپانی به نمایش می‌گذارد، و در این رابطه مشخصات سخت‌افزاری حداقل و توصیه شده اجرای بازی در PC، فقط از کارت‌های گرافیک Nvidia در شاخه Ray-Tracing نام برده شده بود. در این رابطه، Marcin Momot از مدیران جامعه طرفداران سی‌دی پراجکت به تازگی تایید کرده که ویژگی Ray-Tracing در کارت‌های گرافیک AMD فعلا پشتیبانی نمی‌شود.

Momot پیرامون این موضوع و در پاسخی در حساب رسمی توییتری خود، گفته که ویژگی Ray-Tracing در نسخه پی‌سی بازی سایبرپانک، در روز عرضه فقط مربوط به سیستم‌های مجهز به کارت‌های گرافیک RTX شرکت انویدیا است. او البته تایید کرده که این موضوعی موقت است و استودیو در همکاری مستقیم با AMD، مدتی پس از لانچ این ویژگی را در اختیار دارندگان کارت‌های AMD نیز قرار می‌دهد. او البته به موعد دقیق آن اشاره نکرده، با این حال گفته که سازندگان در سریع‌ترین زمان ممکن ویژگی را برای کارت‌های گرافیک AMD نیز معرفی می‌کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.