نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 آذر 1399
ساعت 15:00

مشخصات سخت افزاری برای اجرای Cyberpunk 2077 در PC اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt RED مشخصات سخت‌افزاری حداقل، توصیه‌شده و همچنین مربوط به اجرا با ویژگی Ray-Tracing بازی Cyberpunk 2077 در PC را اعلام کرد.

شرکت CD Projekt RED همان‌طور که قبلا هم وعده داده بود، مشخصات سخت‌افزاری حداقل، توصیه‌شده و همچنین برای اجرا با ویژگی Ray-Tracing بازی Cyberpunk 2077 در PC را اعلام کرده است. این شرکت البته قبلا هم مشخصات سخت‌افزاری پی‌سی برای این بازی را اعلام کرده بود، با این حال این موضوع نیز تایید شد که این مشخصات در آینده بروزرسانی می‌شوند. در هر صورت مشخصات بروزشده سخت‌افزاری این بازی در پی‌سی حالا در دسترس قرار گرفته که طبیعتا تحولاتی را شاهد هستیم. پیرامون این تحولات، البته تغییر چندانی در زمان اجرا با رزولوشن 1080p در مشخصات سخت‌افزاری پایین یا متوسط دیده نمی‌شود، با این حال 1440p و تنظیمات Ultra موارد جدید از جمله پشتیبانی از Nvidia RTX 2060 یا AMD Radeon RX 5700XT نیز به چشم می‌خورند. شما در ادامه فهرست کامل مشخصات سخت‌افزاری Cyberpunk 2077 در PC با تنظیمات مختلف گرافیکی و راندمان را مشاهده می‌کنید.

cyberpunk 2077 pc req

نکته جالب پیرامون فضای ذخیره 70 گیگابایتی بازی، این است که سی‌دی پراجکت حتی برای اجرا در تنظیمات پایین نیز به بازیکنان توصیه کرده که از SSD استفاده کنند، هرچند در این شاخه امکان بازی در سیستم مجهز به HDD نیز تایید شده است. سایبرپانک 2077، اخیرا شاهد دریافت گیم‌پلی تریلر رسمی و جذابی هم بود که می‌توانید از طریق یوتیوب تماشا کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.