نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 دی 1398
ساعت 14:00

Call of Duty: Modern Warfare هنوز درصدر جدول فروش در بریتانیا است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Call of Duty: Modern Warfare در هفته پایانی سال ۲۰۱۹ همچنان در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی بریتانیا قرار دارد.

با در نظر گرفتن اینکه به سال نو مسیحی نزدیک می‌شویم، گزارش‌ها از افزایش چشم‌گیر فروش عناوین نرم‌افزاری در بریتانیا چندان سورپرایزکننده نیست. در این بازار و در بخش بازی‌های ویدیویی، جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته پایانی سال ۲۰۱۹ آمارهای جالب‌توجهی دارد که در مهم‌ترین خبر، بازی Call of Duty: Modern Warfare همچنان جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین بازی هفته حفظ کرده است. این بازی که هفته پیش مجددا به صدر برگشته بود، حالا با ۴۲ درصد فروش هفتگی بیشتر نیز مواجه بوده است.

در رتبه دوم نیز بازی FIFA 20 قرار دارد که البته این بازی نیز نسبت به هفته قبل، با ۷۳ درصد افزایش فروش مواجه بوده است و آن را از رتبه سوم به دوم ارتقا داده است. به همین ترتیب، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز گرچه با ۲۳ درصد افزایش فروش هفتگی مواجه بود، اما جایگاه خود در رتبه دوم را از دست داد و به رتبه سوم رفت. گفتنی است که گزارش جدید، نشان می‌دهد که فروش فیزیکی عناوین FIFA 20 نسبت به FIFA 19 و همچنین Fallen Order نسبت به Battlefront 2 با کاهش مواجه بوده است.

در این بین، عناوین بعدی فهرست Mario Kart 8 Deluxe و Luigi’s Mansion 3 در رتبه‌های بعدی قرار دارند. Pokemon Sword در رتبه ششم، Just Dance 2020 هفتم و Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games در رتبه هشتم قرار دارند. شما در ادامه فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی بریتانیا در پایان هفته منتهی به ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر ۹۸) را مشاهده می‌کنید.

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. FIFA 20
  3. Star Wars Jedi: Fallen Order
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Luigi’s Mansion 3
  6. Pokemon Sword
  7. Just Dance 2020
  8. Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games
  9. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  10. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.