نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 دی 1398
ساعت 09:00

برای خبرهای جدید از Destiny 3 باید بیشتر منتظر باشید

بانجی همچنان روی عرضه محتواهای بیشتر برای Destiny 2 تمرکز دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی بانجی اخیرا گفته که درباره Destiny 3 چیزهای زیادی برای گفتن دارند، با این حال طرفداران برای شنیدن این خبرها باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

شرکت بانجی از حدود یک سال پیش، رسما تنها مالک عنوان تجاری و فرنچایز محبوب Destiny شد و از آن زمان، این تیم که خالق اصلی سری محسوب می‌شود امکان دنبال کردن سری با آزادی عمل کامل را پیدا کرده است. با در نظر گرفتن اینکه بازی Destiny 2 همچنان یکی از محبوب‌ترین عناوین حال حاضر در دنیای بازی است، طرفداران منتظر شنیدن خبرها از بازی موردانتظار Destiny 3 نیز هستند. بر این اساس، به تازگی دیوید داگ (David Dague) از مدیران ارشد شرکت مصاحبه تازه‌ای انجام داده و پیرامون این سری جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را مشاهده می‌کنید.

درباره حرکت بزرگ بعدی خودمان در سری دستینی، من خبر خوب خاصی برای ارائه ندارم. درحال حاضر تمرکز اصلی و کانون توجه ما محتواهای جدید قابل بازی است که قرار است در طول سال آینده عرضه شوند، تا همچنان تجربه بازی [Destiny 2] برای طرفداران جذاب و درگیرکننده باقی بماند.

[درباره خبرها از بازی بعدی] من متوجه منظور شما از این سوال هستم و این قطعا مورد جالبی است. در این رابطه باید بگویم که ما در آینده چیزهای جذاب زیادی برای گفتن داریم، با این حال برای رسیدن به آن زمان باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

بانجی هنوز به صورت رسمی از بازی Destiny 3 پرده‌برداری نکرده است، با این حال شایعات درباره این بازی بسیار زیاد بوده است. در طول سال ۲۰۱۹، گزارش‌های تاییدنشده زیادی وجود داشت که از عرضه این بازی برای سال ۲۰۲۰ خبر می‌داد. در هر صورت باید توجه داشت که تمرکز بانجی در این مدت روی عرضه محتواهای قابل بازی بیشتر برای Destiny 2 بوده که به صورت فصلی و زمان‌بندی شده عرضه شده‌اند. با توجه به مصاحبه جدید، گرچه خبرهایی درباره بازی بعدی وجود دارد، ولی در مجموع همان روند کلی قرار است در سال ۲۰۲۰ نیز ادامه داشته باشد.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز و استدیا در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.