نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 دی 1398
ساعت 20:00

بازی Hellblade 2 انحصاری Xbox Series X و کامپیوتر است

عرضه Hellblade 2: Senua’s Saga به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس و کامپیوتر

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید مایکروسافت، بازی بعدی استودیو نینجا تئوری یعنی Hellblade 2: Senua’s Saga، به صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی Xbox Series X و کامپیوتر عرضه می‌شود.

مایکروسافت در جریان رویداد The Game Awards 2019، همه را با رونمایی از کنسول نسل نهمی Xbox Series X و همچنین معرفی بازی Hellblade 2: Senua’s Saga سورپرایز کرد. درواقع هیچ‌کس چنین انتظاری نداشت که رونمایی از سخت‌افزار گیمینگ بعدی این شرکت، در چنین رویدادی انجام شود. جدای از معرفی کنسول، بازی بعدی استودیو نینجا تئوری یعنی Hellblade 2: Senua’s Saga نیز همراه با یک تریلر معرفی شد که البته تحسین گسترده‌ای را به خاطر جزئیات بالای گرافیکی و فنی در پی داشت.

پیرامون این بازی، از همان ابتدا روشن شده بود که Hellblade 2 قرار است روی سخت‌افزار نسل نهمی ایکس‌باکس عرضه شود، ولی در مورد انحصاری بودن آن شبهاتی ایجاد شده بود. در این رابطه، به تازگی آرون گرینبرگ به عنوان مدیر بازاریابی ایکس‌باکس، رسما تایید کرده که این بازی به صورت انحصاری برای Xbox و PC منتشر می‌شود. گفتنی است که گرچه نام رسمی معرفی شده برای پلتفرم بعدی مایکروسافت به صورت «ایکس‌باکس سری ایکس»  است، اما این شرکت در شفاف‌سازی بعدی خود گفته که نام کنسول بعدی آن‌ها به شکلی ساده «ایکس‌باکس» است و «سری ایکس» به آن‌ها برای نام‌گذاری‌های احتمالی بعدی کمک می‌کند. شما در ادامه این توییت را مشاهده می‌کنید.

این بازی [Hellblade 2] به صورت انحصاری درحال ساخت برای ایکس‌باکس و کامپیوتر است.

با وجود این شفاف‌سازی، البته هنوز شبهاتی درباره عرضه بازی وجود دارد؛ برای مثال این بازی در کامپیوتر، فقط از طریق فروشگاه مایکروسافت عرضه می‌شود، یا در فروشگاه‌های دیگر نظیر استیم نیز قرار می‌گیرد؟ همچنین آیا مثل عناوین کنونی ایکس‌باکس وان، این بازی نیز در همان روز انتشار از طریق سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود یا خیر؟ گفتنی است که کنسول Xbox Series X قرار است سال آینده و در تعطیلات سال نو ۲۰۲۰ در بازار عرضه شود. با این حال درباره تاریخ عرضه دقیق بازی Hellblade 2 اطلاعاتی منتشر نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.