نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 دی 1398
ساعت 16:00

کوجیما در حال کار روی کانسپت پروژه بعدی خود است

کوجیما از حالا مشغول کار روی طرح اولیه از بازی بعدی خودش است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما، به تازگی اعلام کرده که کار روی کانسپت بازی بعدی خودش را شروع کرده است.

هیدئو کوجیما، بازی‌ساز مشهور صنعت گیم و خالق سری بازی «Metal Gear Solid» که مدتی پیش از او بازی Death Stranding نیز منتشر شده است، اخیرا در یک پست توییتری گفته که مشغول کار روی طرح جدیدی برای بازی بعدی خودش است. گفتنی است که این اطلاعیه درحالی منتشر شده که تنها یک ماه از عرضه بازی دث استرندینگ می‌گذرد. گفتنی است که ابن بازی، با نقدهای متفاوتی مواجه شد و در جریان رویداد اخیر The Game Awards 2019، چند جایزه از جمله بهترین کارگردانی را هم دریافت کرد.

توییت اخیر کوجیما درباره کار روی طرح اولیه بازی بعدی، همراه با یک تصویر است که در آن شاهد یک لپ‌تاپ با یک صفحه خالی از صفحات فایل متنی هستیم. همچنین میز کار او و تصویر کویری در پشت لپ‌تاپ نیز از نکات جالب این پست هستند. شما در ادامه این توییت را مشاهده می‌کنید.

در حال کار روی کانسپت بعدی درحالی که هیچ کس در اداره نیست.

hideo kojima EMdc0FsU8AE2x9c

گفتنی است که این توییت کوجیما نیز مثل همه دیگر پست‌های او، همراه با انبوهی از گمانه‌زنی و تئوری‌پردازی طرفداران در قسمت نظرات بوده است. از جمله این گمانه‌زنی‌ها می‌توان به احتمال ساخت دنباله بازی Death Stranding یا مجددا ساخت یک بازی جدید اشاره شده است. همچنین شایعه همکاری مجدد کوجیما و کونامی برای ساخت یک بازی از سری Silent Hill نیز در میان نظرات طرفداران دیده می‌شود.

بازی دث استرندینگ هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی نیز قرار است در تابستان آینده عرضه شود. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Death Stranding در بازی‌مگ، با امتیاز ۸٫۵ را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.