نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 16 شهریور 1396
ساعت 11:37

هر 2 نسخه ی Resident Evil: Revelations نوامبر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند

5 از 5

کپکام تاریخ عرضه ی هر دو نسخه ی بازی Resident Evil: Revelations برای کنسول نینتندو سویچ را نوامبر، برابر با آذرماه اعلام کرد

همونطور که قبلا بارها گفتم و از این به بعد هم هر موقع شرایطش وجود داشته باشه باز هم می‌گم، کپکام بجای یک ناشر خلاق و توسعه دهنده‌ی توانمند به یک کمپانی سطح چندم نزول پیدا کرده.

بجز یک یا دو دنباله‌ی بزرگ، در این مدت هیچ بازی ارزشمندی معرفی نکرده و هیچ خبری هم از نسخه ی ریمیک رزیدنت اویل 2 نیست. تنها کاری که مدیران کپکام ثابت کردن به اون علاقه‌مند هستن، دوباره و دوباره منتشر کردن عناوین محبوب و موفق قبلی با نام ریمستر و 4K و چیزهایی از این دست هست تا با کمترین ریسک و البته کمترین تلاش از یک بازی موفق قدیمی دوباره سود دهی ایجاد کنن. حرکتی که به راحتی باعث نابودی یک عنوان ارزشمند می‌شه.

اتفاقی که برای Resident Evil 4 افتاد نمونه ی کاملا مشهود نابود کردن یک اسطوره بود. گیمی که اوایل قرار بود فقط بصورت انحصاری برای گیم کیوب عرضه بشه، برای تمام کنسول های زمان خودش و بعد از زمان خودش و هر کنسولی که می‌شد عرضه شد تا صدای طرفدارهای پر و پاقرص این بازی هم در بیاد که (کپکام جان، جون مادرت دست از سر رزیدنت اویل 4 بدبخت بردار! بگو کارت چقدر گیره خودمون برات گل ریزون بگیریم، یه پولی برات جور کنیم !!) و حالا در راستای سیاست احترام به مشتری ( که اصلا ربطی به پول دوستی و بی‌عرضگی در تولید محتوا نداره) قرار شده هر دو نسخه ی Resident Evil Revelations برای نینتندو سویچ هم عرضه بشن تا دارندگان این کنسول یک موقع خدای نکرده بخاطر نبود این بازی دو نسل قبل برای کنسول دو نسل بعدشون احساس کمبود نکنن!

تاریخ عرضه‌ی این بازی نوامبر امسال یعنی تقریبا مهرماه اعلام شده. پکیجی که به خریدار بازی ارائه می‌شه یک کارتریج نسخه ی اول بازی هست بهمراه نسخه‌ی قابل دانلود Resident Evil Revelations 2. یعنی کپکام عزیز اصلا بخودش زحمت نداده تا نسخه ی جدیدتر رو روی کارتریج عرضه کنه. دقیقا همون نسخه‌ای که قبلا بصورت کارتریج برای 3DS عرضه شده بود و بیشتر نیازمندی‌های عرضه بصورت کارتریج رو داشت به نینتندو سویچ آورده که یک وقت خدای نکرده هزینه ی بیشتری برای تولید محتوا خرج نشه. هر دو نسخه از قابلیت مولتی‌پلیر آنلاین در بخش Raid Mode پشتیبانی می‌کنن . البته نسخه ی دوم بازی Resident Evil Revelations بصورت لوکال هم روی دو کنسول قابل بازی خواهد بود. قیمت پکیج برای نینتدو سویچ 40 دلار تعیین شده که امیدوارم کمترین مقدار فروش رو داشته باشه تا کپکام و سیاست‌گذارهای این شرکت بفهمن که وقتش رسیده محتوای جدید تولید کنن، ملت دیگه پول بابت گیم 4 سال قبل نمیدن!! لازم بذکره که Resident Evil Revelations 1 دو هفته ی قبل برای کنسول های نسل هشتم هم عرضه شد!! (تاریخ عرضه بازی Resident Evil Revelations برای PS4 و Xbox One)

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.