نویسنده: فرشاد سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 22:14

نسخه Nintendo Switch مجموعه بازی Resident Evil Revelations در اروپا بصورت دیجیتالی عرضه می‌شود

5 از 5

نسخه Nintendo Switch مجموعه بازی Resident Evil Revelations بصورت فیزیکی در اروپا عرضه نخواهد شد

نسخه Nintendo Switch بازی‌های Resident Evil Revelations 1 و Resident Evil Revelations 2 در تاریخ 28 نوامبر (برابر با 7 آذر ماه) عرضه خواهد شد اما این مجموعه بازی تنها از طریق Eshop نینتندو، قابلیت تهیه را در اروپا خواهد داشت و نسخه فیزیکی آن، منحصراً در آمریکا عرضه می‌شود.

ناشر مجموعه بازی Resident Evil Revelations اخیراً اعلام کرده است:

شرکت کپکام باید فاکتورهای مختلفی را پیرامون نسخه‌ای که به طرفداران ارائه می‌کند، در نظر بگیرد؛ این فاکتورها شامل مواردی نظیر هزینه‌های تولید، زمان تولید و عرضه می‌شوند. در ارتباط با Resident Evil Revelations، متوجه شدیم که کپکام اروپا قابلیت ارائه نسخه Nintendo Switch این مجموعه بازی را بصورت فیزیکی ندارد اما قابلیت خرید آن‌ها بصورت دیجیتالی امکان‌پذیر خواهد بود.

با این وجود، حتی نسخه فیزیکی که در آمریکا عرضه می‌شود هم کامل نخواهد بود؛ در این نسخه شاهد حضور کارتریج Resident Evil Revelations 1 خواهید بود اما برای دریافت Resident Evil Revelations 2، باید آن را بصورت جداگانه دانلود نمایید. نسخه فیزیکی این مجموعه بازی در آمریکا به قیمت 40 دلار بفروش می‌رسد و نسخه دیجیتالی آن در اروپا از طریق Eshop، به قیمت 40 یورو جهت دریافت هر دو بازی یا 20 یورو جهت دریافت جداگانه بازی‌ها بفروش خواهد رسید.

بازی Resident Evil Revelations در سال 2012 برای کنسول 3DS عرضه شد که بدلیل استقبال بازیکنان، برای پلتفرم‌های PS3 ،Xbox 360 ،Wii U و PC هم پورت گردید.

در اخبار مرتبط با فرانچایز Resident Evil، شرکت کپکام اخیراً نسخه Gold بازی Resident Evil 7 را معرفی نموده است که در تاریخ 12 دسامبر (برابر با 21 آذر ماه) برای پلتفرم‌های PS4 Xbox One و PC عرضه خواهد شد. نسخه Gold بازی Resident Evil 7 شامل عنوان اصلی و هر سه بسته الحاقی می‌شود که برای آن عرضه شده‌اند.

فرشاد | اخبار | 21/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.