نویسنده: فرشاد سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 20:43

پیش از نمایشگاه E3 سال 2018، تاریخ عرضه چند بازی اسکوئر انیکس اعلام خواهد شد

3 از 5

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که پیش از آغاز نمایشگاه E3 سال 2018، تاریخ عرضه چند عنوان خود را اعلام خواهد کرد

Yosuke Matsuda به عنوان مدیر عامل شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) اعلام کرد که طی ماه‌های آینده و پیش از شروع نمایشگاه E3 سال 2018، تاریخ عرضه چند عنوان اصلی خود را اعلام خواهند کرد. Matsuda اخیراً اعلام کرده است:

مراحل ساخت عناوین اصلی ما در استودیوهای داخلی و خارجی در حال انجام است؛ تاریخ عرضه این عناوین را در سال مالی 2018، تا پیش از آغاز نمایشگاه E3 اعلام خواهیم نمود.

Matsuda در ادامه افزود:

در حال حاضر مشغول بررسی بازار جهت افزایش پتانسیل بازی‌های در دست ساخت هستیم؛ برای آغاز، ما بدنبال کسب درآمد 40 میلیارد ینی خواهیم بود.

یکی از عناوین مورد انتظار که هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده، بازی Kingdom Hearts III است که تنها می‌دانیم در سال 2018 عرضه خواهد شد؛ بازی مورد انتظار دیگری که حتی سال عرضه آن هم مشخص نیست، بازی Final Fantasy VII remake است.

Matsuda در صحبت‌های خود به Nintendo Switch هم اشاره کرد و گفت که از این کنسول جدید استقبال می‌کنند و بدنبال عرضه IP جدید و بازسازی عناوین قدیمی نینتندو هستند؛ او اعلام کرد:

براساس ویژگی منحصر بفرد هر پلتفرم، منابع خود را به آن اختصاص می‌دهیم. بدنبال ساخت IP جدید و بازسازی عناوین قدیمی نینتندو برای Nintendo Switch هستیم.

فرشاد | اخبار | 21/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.