نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 18:19

فروش Star Wars Battlefront 2 تاکنون نسبت به نسخه‌ی قبل کمتر بوده است

4 از 5

فروش Star Wars Battlefront 2 در هفته‌ی اول عرضه در بریتانیا نسبت به نسخه شماره‌ی یک این عنوان 60 درصد کاهش یافته است

فروش عنوان جدید EA یعنی Star Wars Battlefront 2 در هفته‌ی اول عرضه در بریتانیا، نسبت به بازی Star Wars Battlefront که در سال 2015 عرضه شد، 60 درصد کاهش یافته است.

بنابر آمار منتشر شده توسط GamesIndustry.biz فروش Star Warz Battlefront 2 در مقایسه با فروش عنوان Battlefield 1 در بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته، 50 درصد کمتر بوده است.

با وجود اینکه این اختلافات بسیار بزرگ و فاحش هستند، اما در این آمارگیری که از خرده‌فروشی‌های بریتانیا به عمل آمده است تنها فروش فیزیکی درنظر گرفته شده است و هنوز فروش دیجیتالی محاسبه نشده.

هفته‌ی اول فروش Star Wars Battlefront 2 با حواشی مهمی همچون انتقاد همه جانبه به قیمت لوت باکسها و سیستم پیشروی بازی همراه بود و DICE نیز در واکنش به این انتقادات پرداخت درون برنامه‌ای را به طور کلی از این بازی حذف کرد. این حواشی احتمالا تاثیر مهمی بر روی فروش بازی گذاشته است.

با شکست بزرگی که Star Wars Battlefront 2 در هفته‌ی اول فروشش با آن مواجه شد، این بازی موفق به کسب رتبه‌ی اول فروش در بریتانیا نشد و کماکان شاهد یکه‌تازی Call of Duty: WWII در جدول فروش هفتگی بریتانیا هستیم.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    امیدوارم این مقاومت و اعتراضات به لوت باکس ها باعث بشه EA دست از طمع وحشتناکش برای درآمد زایی برداره و کمی هم به بهبود این صنعت و ارتقای فرهنگ بازی‌های رایانه ای و البته ساخت بازی های خوب تک نفره فکر کنه. بازی هایی که مثل بسیاری از محصولات این ناشر، چندین برابر هزینه ی اولیه ی خرید، به کاربر هزینه تحمیل نکنن و حتی خاطره ی خوبی در ذهن گیمر از خودشون بجا بگذارن.

    ‏NERFEDPEDI13 از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.