نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 27 فروردين 1397
ساعت 16:53

EA: برایمان واضح است که دیدگاه بازیکنان درباره‌ی کمپانی با ما تفاوت دارد

5 از 5

آقای Patrick Söderlund درباره‌ی تأثیرات مسئله‌ی Loot box بر کمپانی EA صحبت می‌کند

ایشان اقرار کرد که مسائل پیرامون عنوان Star Wars: Battlefront II روی کمپانی و تصویر آن تأثیر گذاشته‌اند.

آقای Söderlund که پیش از این نقش ریاست استودیو‌های بین‌المللی EA را برعهده داشت، طی فرآیند تغییرات سازمانی کمپانی، اکنون مأمور ارشد طراحی شده است. به نظر او، بحث‌های اخیر پیرامون مسئله‌ی خرید‌های درون‌برنامه‌ای و لوت‌باکس تقصیر کمپانی EA و حل این مشکلات، وظیفه‌ی بخش مدیریت است.

اگر به شما بگویم که مسائل پیرامون Battlefront و لوت باکس‌ها روی کمپانی EA و مدیریت آن تأثیری نگذاشته، دروغ گفته‌ام.

به همین دلیل، مدیریت به منظور جلوگیری از ارتکاب این چنین اشتباهاتی دست به اقداماتی زده و اولین این اقدامات، مشخص کردن روش‌های کسب درآمد برای عناوین آینده است.

ما به عنوان یک کمپانی دست به اقداماتی برای بازبینی و درک درست مکانیک‌های مربوط به کسب درآمد، لوت‌باکس و مسائل دیگر در بازی‌هایمان زده‌ایم. بازیکنان به وضوح به ما نشان داده‌اند که برای بازی‌های آینده‌ی‌مان مثل Battlefield و Anthem نمی‌توانیم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم. و ما [آن‌ها را] تکرار نخواهیم کرد.

battlefront 2 menus final 10

Söderlund وعده‌‎ی تغییر موارد ناخواسته‌ی بازیکنان را داده است اما از تصویر نامطلوب کمپانی EA بین بازیکنان نیز خبر دارد.

برایمان واضح است که بازیکنان در مقایسه با ما، دید متفاوتی به کمپانی دارند. در این شرایط، به عنوان یکی از اعضای تیم اجرایی و کسی که وظیفه‌ی مدیریت تمام استودیوها را دارد، باید این قضیه را جدی بگیرم.

واضح است که حضور مکانیک‌های Pay-to-win در Star Wars: Battlefront II بازخورد‌های منفی فراتر از حد انتظاری را دریافت کرده است. این مسائل همیشه باعث ناراحتی بازیکنان بوده اما این مورد خاص، باعث شده تا قوانین مختلفی اعم از ممنوعیت فروش بازی‌های دارای لوت‌باکس به اشخاص زیر 21 سال تصویب شوند و بحث قمار حساب کردن این لوت‌باکس‌ها جدی گرفته شود.

پچ اخیر Battlefront II، خرید‌های درون‌برنامه‌ای را به بازی برگرداند که محدود به وسایل تزئینی است. استودیوی DICE لوت‌باکس‌های شانسی را از بازی حذف کرده است، یعنی از این پس فقط بابت چیز‌هایی که می‌خواهید پول خواهید داد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.