نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 26 فروردين 1397
ساعت 21:17

کارگردان God of War از برنامه‌هایش برای آینده می‌گوید

4 از 5

Cory Barlog ترجیح می‌دهد بازی بعدیش یک IP جدید باشد

آقای Barlog به مدت 5 سال کارگردانی آخرین نسخه‌ی خدای جنگ را برعهده داشته و حالا بعد از اتمام ساخت و انتشار نمرات فوق‌العاده‌ی بازی، فرصت استراحت و لذت بردن از این موفقیت را پیدا کرده است. کانال یوتیوب Skill Up مصاحبه‌ای با ایشان در داخل خودروی مجری کانال، Ralph Panebianco داشته که طی آن، درباره‌ی اولین واکنش خود از بازخورد‌های بازی توضیح می‌دهد:

من برای زمان انتشار نقد بازی‌هایم، مراسمی برگزار می‌کنم که طی آن باید تنها باشم. [حتی ویدیوی واکنش خودم را نیز سعی کردم ضبط کنم] خیلی لحظه‌ی عجیب و احساسی‌ای بود، احساسی‌تر از آنچه فکرش را می‌کردم. اصلا انتظارش را نداشتم. یک ویدیوی ده دقیقه‌ای ضبط کردم و حدود هشت دقیقه فقط گریه کردم. به نظرم پایان یک دوره‌ی بسیار طولانی و طاقت‌فرسای پنج ساله بود و به نوعی مزد آن را دریافت کردم.

نکته‌ی جالب توجه اینجاست که در طول ویدیو، آقای Panebianco، در حال رساندن Barlog به استودیوی فاکس و پیش George Miller، کارگردان سری Mad Max بود. جورج میلر و او از زمان ساخت نسخه‌ی دوم خدای جنگ با هم دوست هستند و آقای بارلوگ حتی روی نسخه‌ی ابتدایی بازی Mad Max نیز کار کرده بود. با اینکه ایده‌ی ساخت بازی Mad Max توسط او جذاب به نظر می‌رسد اما ایشان ترجیح می‌دهد تا IP مخصوص خود را خلق کند:

دوست دارم دفعه‌ی بعد عنوان مخصوص خودم را خلق کنم. کاری که واقعا، صد در صد چشم‌انداز خودم باشد. همچنین چیزی عالی می‌شود اما باید ببینم که آیا می‌توانم سونی را راضی کنم یا نه.

هر دو بازی آقای بارلوگ برای کمپانی سونی، یعنی نسخه‌ی دوم و نسخه‌ی جدید خدای جنگ بازی‌های خارق‌العاده‌ای بوده‌اند و ایده‌ی یک بازی جدید از ذهن خود او بسیار جذاب به نظر می‌رسد. نظر شما چیست؟ انتظار چه نوع عنوانی از او دارید؟ به نظرتان باید دوباره یک بازی اکشن باشد یا روی داستان تمرکز بیشتری کند؟

نسخه‌ی جدید God of War هفته‌ی آینده برای PS4 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    انگشت شمار بازی سازانی هستن که دقیقا می دونن می خوان چه کاری انجام بدن و محصولی که تولید می کنن قطعا فوق العاده خواهد بود. آقای بارلوگ یکی از این بازی سازانه. من مطئنم هر چیزی که بسازه عالی خواهد بود.
    پینوشت: ویدیویی که در موردش صحبت شده و گفتن که در زمان انتشار نقد های بازی چه احساسی داشتن رو پیدا نکردید ؟

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.