نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 17:26

مایکروسافت تاکنون تنها 1,639 Xbox One X در ژاپن فروخته است

4.5 از 5

قدرتمندترین کنسول حال حاضر جهان یعنی Xbox One X در هفته‌ی اول عرضه‌اش در ژاپن تاکنون تنها 1,639 واحد فروش داشته است

در حال حاضر قدرتمندترین کنسولی که میتوان در بازار پیدا کرد Xbox One X است. اما این ویژگی، موفقیت کنسول پرچمدار مایکروسافت در بازارهایی که سونی بر آنها سلطه‌ دارد را  تضمین نمی‌کند. یکی از همین بازارها کشور ژاپن است. Xbox One X در هفته‌ی افتتاحیه‌ی خود یعنی از تاریخ 6 الی 12 نوامبر در کشور ژاپن، تنها 1,639 واحد فروش داشته است. همچنین ژاپن بزرگترین بازار کنسول‌های قابل حمل است و به همین دلیل محصولات نینتندو در این کشور نسبت به کنسول‌های دیگر برتری دارند.

بر طبق آمار فروش کنسولها در ماه آگوست، نینتندو سوییچ 84,593 واحد فروش داشت. سپس PS4 با فروش 23,613 دستگاه در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. همچنین نینتندو 2DS XL و PS4 Pro به ترتیب با 10,935 و 6,028 واحد فروش رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند البته در بین این دو، نام Nintendo 3DS نیز به چشم میخورد. اگر از علاقه‌ی شدید مردم ژاپن به کنسولهای قابل حمل آگاه باشید با مشاهده‌ی این آمار غافلگیر نخواهید شد.

با این وجود Xbox One X تحسین بسیاری را به همراه داشت. برخی از منتقدان بر این باورند که کنسول جدید مایکروسافت استانداردهای جدیدی را در صنعت بازیسازی بوجود خواهد آورد.

اگرچه تاکنون Xbox One X موفقیت چندانی در ژاپن بدست نیاورده اما نباید فراموش کرد که بازار اصلی این کنسول ایالات متحده و اروپا محسوب میشود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.