نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 15 شهریور 1396
ساعت 16:20

معرفی استودیوی جدیدی توسط یوبیسافت در کانادا

0 از 5

بازگشایی استودیوی جدید یوبیسافت در استان کبک ایالت کانادا

یوبیسافت اعلام کرده که در حال توسعه عملکردش در استان Quebec واقع در کانادا می‌باشد و برنامه هایی برای ایجاد 1000 موقعیت شغلی جدید در ایالت کانادا تا سال 2027 دارد. یوبیسافت این خبر را امروز اعلام کرد و از برنامه هایش برای بازگشایی یک استودیوی جدید در Saguenay (واقع در شرق Montreal) خبر داد. این استودیو قرار است حدود 125 نفر را استخدام کند و کار آن بر روی تکنولوژی و خدمات آنلاین متمرکز خواهد بود.

رئیس Ubisoft Montreal آقای Yannis Mallat اظهار داشته:

«توسعه و گسترش تجربه های مربوطه که به افراد امکان ملاقات و ارتباط بر روی پلتفرم های بازی آنلاین را می‌دهد، یک حرکت و رشد برجسته نه تنها برای یوبیسافت بلکه بطور کلی برای صنعت بازی نیز به شمار می‌رود.»

استودیوهای Montreal و Quebec مسئول بازی های سری Assassin's Creed و بازی هایی چون Far Cry Primal ، Far Cry 4 و Watch Dogs 2 هستند. بواسطه خبر امروز مشخص شد که این دو استودیو به ترتیب حدود 675 و 200 نفر دیگر را استخدام خواهند کرد. بعلاوه یوبیسافت اظهار داشته که یک استودیوی دیگر نیز در منطقه Quebec در آینده بازگشایی خواهد کرد.

مهم ترین بازی که در آینده از استودیوی Ubisoft Montreal ارائه خواهد شد Assassin's Creed Origins می‌باشد که برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 06/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.