نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 15 شهریور 1396
ساعت 15:08

تریلر، تصاویر و تاریخ عرضه Retribution DLC بازی Infinite Warfare

0 از 5

تریلر، تصاویر، تاریخ عرضه و اطلاعات Retribution DLC بازی Call of Duty: Infinite Warfare

در حالیکه کاربران Xbox One و PC به تازگی بسته Absolution بازی Call of Duty: Infinite Warfare را دریافت کرده اند (این بسته زودتر برای کاربران PlayStation 4 ارائه شد)، کاربران PlayStation 4 منتظر ارائه DLC بعدی این بازی هستند. امروز کمپانی Activision اولین اطلاعات و همچنین تاریخ عرضه این DLC جدید با عنوان Retribution را منتشر کرد. یک سری تصاویر نیز برای آن ارائه شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید.

Retribution  هم مانند بسته های DLC قبلی این بازی، 4 نقشه چندنفره (مولتی پلیر) جدید به آن اضافه خواهد کرد. نقشه Carnage در امتداد ساحل کالیفرنیا و همراه با مخاطرات محیطی طراحی شده است. نقشه Heartland بخش جدیدی از نقشه Warhawk بازی Call of Duty: Ghosts می‌باشد. نقشه Altitude یک مرکز خرید در ارتفاع بسیار زیاد آسمان و بسیار پیشرفته می‌باشد که در حاشیه های دنیای بازی قرار گرفته است. مرحله پایانی یعنی Depot 22 یک نقشه با 3 انشعاب است.

علاوه بر این نقشه های مذکور، Retribution  شامل حماسه Zombies این بازی نیز می‌باشد که The Beast from Beyond نام دارد. اینبار گیمرها در یک مرکز نظامی متروک واقع در یک سیاره یخی دورافتاده، گیر می‌افتند و در آنجا مجبور می‌شوند با گروهی از دشمنان مبارزه کنند و در نهایت بگریزند. مانند بخش های قبلی Zombies ، این بخش The Beast from Beyond هم شامل سلاح های جدید، تله های جدید و یک سری ویژگی های دیگر است.

بسته Retribution بازی  Call of Duty: Infinite Warfare برای PS4 در تاریخ 12 سپتامبر 2017 (21 شهریور 1396) عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق آن برای PC و Xbox One اعلام نشده اما معمولاً یک ماه پس از نسخه PS4 ارائه می‌شوند. کسانی که سیزن پس 50 دلاری Infinite Warfare را خریداری کرده اند Retribution را رایگان دریافت خواهند کرد. هنوز کمپانی اکتیویژن قیمت خرید Retribution را به تنهایی اعلام نکرده اما اگر مانند DLC های قبلی باشد احتمالاً قیمتی حدود 15 دلار خواهد داشت.

1

2

3

4

م.حافظ | اخبار | 06/09/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.