نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 02 خرداد 1396
ساعت 12:16

تریلر جدید با نام Who’s Red برای بازی Get Even

3 از 5

استودیوی Farm 51 و کمپانی ناشر Bandai Namco Entertainment تریلر جدیدی از بازی آینده شان Get Even منتشر کرده اند که می‌توانید در ادامه متن مشاهده کنید.
 این تریلر Who’s Red نامیده شده است و کاراکترهایی را نمایش می‌دهد که در حال تلاش برای کشف شخصیتی مرموز به نام Red هستند. اگر می‌خواهید در مورد این بازی ترسناک خیالی بیشتر بدانید می‌توانید خلاصه ای از داستان بازی را از زبان سازندگان آن بخوانید:
«Cole Black شخصی است که سؤالات زیادی در سر دارد. او در یک پناهگاه قدیمی متروک بیدار می‌شود و در حافظه‌ انحصاری اش فقط تلاش برای نجات دختر نوجوانی که نارنجک به سینه اش اصابت کرده، وجود دارد. هر چیز دیگری نامشخص و مجهول است. تکنولوژی عجیبی به سر او متصل شده است که از آن برای خواندن ذهن انسان استفاده می‌شود. سعی می‌کند به اعماق ذهنش رجوع کند تا بتواند حقیقتی در مورد گذشته اش به یاد آورد و بفهمد که چه اتفاقی افتاده است. و پاسخ 2 سؤال ساده در مورد «علت بودن در آنجا» و «هویت آن دختر نوجوان» را بیاید.
Get Even عنوانی در ژانر هیجان انگیز و شوتر اول شخص می ‌باشد که در مد تک نفره طراحی شده است. استودیوی Farm 51 مسئولیت ساخت این عنوان را بر عهده دارد. این بازی در سال 2014 معرفی گردید و قرار است در تاریخ 26 می 2017 (5 خرداد 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شود.

م.حافظ | اخبار | 23/05/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.