نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 04 خرداد 1396
ساعت 13:27

رونمایی آرت ورک بازی آینده Far Cry 5

4 از 5

قرار است رونمایی کامل از بازی Far Cry 5 بزودی صورت گیرد اما هم اکنون کمپانی یوبیسافت تصویر آرت ورک مربوط به این بازی را منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه متن مشاهده کنید. آرت ورک منتشر شده این موضوع را تأیید می‌کند که Far Cry 5 در زمان امروزی طراحی خواهد شد و تمام شایعاتی که اخیراً در مورد احتمال وسترن بودن این بازی منتشر شده بود نادرست می‌باشند.
اگر به یاد داشته باشید چند روز قبل یوبیسافت اعلام نمود که فارکرای جدید در کشور Hope County منطقه Montana (مونتانا) طراحی می‌شود و همچنین 4 تیزر کوتاه مربوط به محیط ها و چشم اندازهای متفاوت این بازی را منتشر کرد.
اینگونه به نظر می‌رسد که آنچه در این آرت ورک نمایش داده شده احتمالاً کاراکتر شرور اصلی داستان بازی و اطرافیان و همراهان او هستند. همچنین وجود یک کلیسا در پس زمینه، یک اسیر و زندانی با خالکوبی روی پشتش به معنای «گناهکار»، تکه ای نان و جام مقدس حاکی از نوعی آیین مذهبی در این بازی است.
 همانطور که در بالا نیز اشاره شد، بدیهی است که فارکرای جدید وسترن نخواهد بود زیرا همانطور که در تصویر می‌بینید نوع پوشش و لباس به سبک جدید و همچنین تسلیحات جدید این موضوع را تأیید می‌کند. ضمناً مونتانا یک منطقه کاملاً روستایی است و در آرت ورک منتشر شده نیز به خوبی مشخص است.
کمپانی Ubisoft از قبل اعلام کرده که رونمایی کامل و جهانی بازی Far Cry 5 در روز 26 می 2017 (5 خرداد 1396) صورت خواهد گرفت. Far Cry 5 در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One و PC می‌گذراند و بر مبنای گزارشات اخیر قرار است در سال مالی جاری (قبل از 31 مارس 2018 برابر با 11 فروردین 1397) عرضه گردد.
far cry 5

م.حافظ | اخبار | 25/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.