نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396 - 12:25
5 از 5

اطلاعاتی در مورد اتمسفر و تاریخ عرضه بازی بعدی Far Cry

قالب و فضای عنوان Far Cry 5 (یا هر نامی که به بازی بعدی Far Cry داده خواهدشد) ظاهراً به صورتی غیر رسمی فاش شده و شایعاتی در مورد آن به گوش می رسد.
Great Falls Tribune گزارشی درمورد فیلم برداری یک صحنه لایو اکشن توسط گروه فیلم ساز برای یک بازی ناشناخته در نزدیکی یک کلیسا در چمن زار مونتانا (Montana) منتشر کرده است. آقای Jeff Guillot تهیه کننده این فیلم برداری اعلام کرده است که این صحنه مربوط به یک بازی است که قرار است در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه گردد.
آقای Guillot اظهار داشته است که فیلم برداری صحنه موردنظر بیش از 5000 مایل از کالیفرنیا تا مونتانا مسافت داشته و این بازی درواقع دنباله ای از یک فرنچایز معروف و جهانی است.
تمام این شواهد نشان می دهند که صحنه موردنظر مربوط به یک بازی وسترن فرنگی یا حداقل یک بازی طراحی شده در قرن 19 امریکا باشد. ابتدا همه تصور کردند که اینها مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 است.تنها بازی در حال ساخت با اتمسفر وسترن که در مورد آن اطلاع موثق داریم.
با این وجود، چون آقای Jeff Guillot قبلاً در ساخت بازی‌های Driver ، Red Steel 2 و Rabbids با یوبیسافت همکاری داشته، احتمال زیادی وجود دارد که این استیج و هماهنگ سازی برای یکی از عناوین در حال ساخت یوبی سافت آماده سازی شده باشد.
در این رابطه بدیهی ترین فرنچایز موجود، فارکرای است. در اوایل سال 2015 کمپانی یوبیسافت یک نظرسنجی در مورد طراحی و صحنه پردازی بازی بعدی Far Cry برگزار کرد که «یک بازی در سبک وسترن فرنگی در قرن 19 امریکا» یکی از گزینه های انتخابی بود.
یوبیسافت قبلاً از صحنه های لایو اکشن برای ساخت بازیهایش استفاده کرده است. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که بازی جدید فارکرای در ماه آینده در نمایشگاه E3 این کمپانی رونمایی شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.