نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 04 خرداد 1396
ساعت 14:52

پشتیبانی و سازگاری کامل موتور Unreal Engine 4 با Nintendo Switch

0 از 5

موتور Unreal Engine 4 کمپانی Epic یکی از معروف ترین موتورهای بازی موجود می‌باشد و بازیهای بسیار زیادی با استفاده از تکنولوژی این موتور ساخته شده اند. هم اکنون با توجه به عرضه نسخه جدید این موتور برای پشتیبانی کامل از Nintendo Switch ، سازندگان استفاده کننده از موتور UE 4 قادر خواهند بود تا بازیهایشان را برای پلتفرم های بیشتری ارائه کنند.
کمپانی های Epic و Nintendo مدتهاست که برای ساخت موتور UE 4 متناسب با کنسول جدید Switch با یکدیگر همکاری و مشارکت داشته اند و هم اکنون نسخه جدیدی از این موتور را ارائه کرده اند. این نسخه جدید، ورژن UE 4.16 می‌باشد که جایگزین ورژن قبلی 4.15 شده است. ورژن 4.15 نسخه پشتیبانی آزمایشی ان موتور برای کنسول Switch بود.
موتور Unreal Engine 4 در ساخت، توسعه و قدرتمندسازی بازیهای متفاوتی برای PS4 ، Xbox One و PC به کار می‌رود از جمله این بازیها می‌توان به بازی مبارزه ای Street Fighter V (عرضه شده در سال 2016 برای PlayStation 4, Microsoft Windows, Linux) ، بازی شوتر سوم شخص Gears of War 4 (عرضه شده در سال 2016 برای Xbox One, Microsoft Windows) و بازی اکشن نقش آفرینی ماجراجوئی Shenmue III (در اواخر 2017 عرضه خواهدشد برای PlayStation 4, Microsoft Windows) اشاره نمود.
ue 4

م.حافظ | اخبار | 25/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.