نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 04 خرداد 1396
ساعت 15:45

تریلر معرفی کاراکتر Sorlag در بازی Quake Champions

0 از 5

استودیوی id Software و کمپانی ناشر Bethesda تریلر جدیدی از بازی آینده شان Quake Champions منتشر کرده اند که کاراکتر Sorlag در این بازی را نمایش می‌دهد. کمپانی Bethesda کاراکتر Sorlag را اینگونه تعریف می‌کند:
«کاراکتر Sorlag برای یک هدف مشخص به دنیا آمده است: خونخواری و جستجو برای خون گرم. او مهارت ها و توانایی های خود را بهبود بخشیده و تقویت کرده است. دشمنان و مخالفانش در مبارزه را اسیر کرده و به تسخیر خود در می‌آورد و سپس با بی رحمی کامل آنها را می‌کشد. با نیش اسیدی و زهرآلودش قادر به انجام کارهای زیادی است.»
Quake Champions عنوانی در ژانر شوتر اول شخص و مد چند نفره می‌باشد که قرار است در سال 2017 برای Microsoft Windows عرضه گردد. این بازی در نمایشگاه Electronic Entertainment Expo 2016 یا همان E3 2016 رسماً معرفی شد. در این بازی کاراکترهای قابل بازی بسیاری وجود دارند و هر یک از آنها دارای ویژگی و توانایی های منحصر به فرد هستند. هم اکنون می‌توانید تریلر مربوط به کاراکتر جدید Sorlag را در اینجا مشاهده کنید. مدت زمان پخش این تریلر 58 ثانیه است و به معرفی شخصیت خونخوار و درنده Sorlag می‌پردازد. طبق اظهارات کمپانی Bethesda ، این شخصیت به عنوان کاراکتر دلخواه دوستداران شکار و صید دشمن، در نظر گرفته می‌شود.

م.حافظ | اخبار | 25/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.