نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 13 خرداد 1396
ساعت 09:56

تریلر و تاریخ عرضه ی بازی Need for Speed Payback

4 از 5

تاریخ عرضه و اولین تریلر بازی NFS Payback

بعد از یک سال غیبت، Need for Speed دوباره امسال توسط استودیوی Ghost Games عرضه خواهد شد. Need for Speed Payback شبیه به NFS Run و همینطور عنوان محبوب Most wanted فقط یک بازی ریسینگ نخواهد بود و بخش داستانی متفاوتی برای روایت دارد. در شماره ی آینده ی سری جنون سرعت، 3 شخصیت قابل بازی وجود خواهند داشت که هر کدام داستان متفاوتی برای روایت دارند و ماجراجوئی خودشان را دنبال می کنند. در ادامه می توانید اولین تریلر Need For Speed Payback را تماشا کنید.

اولین تریلر معرفی بازی Need for Speed Payback

علاوه بر بخش شخصی سازی مختص سری NFS و روایت داستانی جذاب، در Need For Speed Paybkack تعقیب و گریز های همیشگی بین رانندگان عاشق سرعت و پلیس ها هم وجود خواهد داشت.

نقشه ی بازی در کوهستان، دره، بیابان و جاده های شهری گسترده شده که از وسعت بسیار خوبی برخوردار است. البته این نقشه، صرفا برای بازی NFS Payback طراحی شده و در دنیای حقیقی، وجود خارجی ندارد. علاقه مندانی که بازی را پیش خرید کنند، به Platinum Car Pack دسترسی خواهند داشت که 5 ماشین جدید را شامل می‌شود. علاوه بر این، یک هفته زودتر از سایرین می توانند این بازی را تجربه کنند. Need For Speed Payback قرار است تا در تاریخ 10 نوامبر ( 19 آبان ماه ) بطور رسمی روانه ی بازار شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آذر 1394
    نظرها: 26
    تشکر: 5
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    این که نسخه قابلیت آفلاین هم داره مزیت بزرگی داره از نسخه قبل و این برگشته به ریشه های قبلا خودش..اینو میشه از روی nissan gtr دید

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.