نویسنده: م.حافظ شنبه، 13 خرداد 1396
ساعت 14:29

زمان عرضه DLC بعدی بازی Dead Rising 4

0 از 5

عرضه DLC بعدی بازی Dead Rising 4 با نام Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf در 20 ژوئن:

DLC بعدی بازی Dead Rising 4 با نام Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf معرفی شده و همانطور که از نامش پیداست، گیمرها را به دنیای چمن سبز نزدیک محل سوراخ گلف می‌برد. استودیوی Capcom اخیراً اعلام کرد که این DLC از روز 20 ژوئن 2017 (30 خرداد 1396) در دسترس می‌باشد.
Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf اساساً مشابه گلف می‌باشد که بر مبنای ویژگی های سری Dead Rising طراحی شده است. از ویژگی های آن می‌توان به توپ های گلف بسیار بزرگ، باشگاه هایی با قابلیت سفارشی سازی و سیستم های قدرتمندی اشاره کرد که شما را در کشتن زامبی ها یاری می‌کنند. بعلاوه این DLC شامل ویژگی های کو-آپ محلی و آنلاین 4 نفره می‌باشد.
این دومین پک Super Ultra Dead Rising DLC می‌باشد که استودیوی Capcom برای سری Dead Rising ساخته است. Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf با قیمت 10 دلار برای Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین این DLC در سیزن پس بازی وجود خواهد داشت که قیمت آن 20 دلار بوده و بعلاوه شامل Stocking Stuffer Holiday Pack و Frank Rising DLC نیز می‌باشد.
Dead Rising 4 در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای بقا و در فضای باز طراحی شده و مد آن تک نفره و چند نفره می‌باشد. این بازی در اواخر سال 2016 برای Xbox One, Windows 10 عرضه شد و پس از چند ماه از طریق شبکه استیم نیز ارائه گردید.
dead rising 4

م.حافظ | اخبار | 03/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.