نویسنده: م.حافظ شنبه، 13 خرداد 1396
ساعت 13:22

آپدیت 1.04 بازی Prey و تشریح مشکلات آن (ویدئو)

0 از 5

ویدئوی مربوط به تشریح مشکلات آپدیت جدید 1.04 بازی Prey را در پایان متن مشاهده کنید:

آپدیت جدید 1.04 برای بازی Prey چند روز قبل عرضه شد که شامل بهبودهایی از جمله قابلیت پشتیبانی از PS4 Pro بود. متأسفانه Digital Foundry متوجه شده که این آپدیت جدید، یک سری نکات منفی نیز به همراه دارد.
با وجود اینکه آپدیت جدید 1.04 شامل افزودن بهبودهای بصری به بازی در هنگام اجرا بر روی PS4 Pro می‌باشد اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد که بویژه مربوط به سرعت فریم هستند. Digital Foundry اظهار کرده که این بازی بواسطه آپدیت جدید مشکلات «مکث و توقف در هنگام اجرا» پیدا کرده است. از جنبه های مثبت این آپدیت می‌توان به رفع مشکل تأخیر ورودی بازی اشاره کرد اما مشکلات جدیدی که ایجاد شده، این بازی را با دردسر و اشکال مواجه کرده است.
به نظر می‌رسد که این مشکلات مربوط به ورژن PS4  بازی باشند؛ زیرا Digital Foundry اظهار کرده که ورژن Xbox One بازی مانند ورژن کامپیوترهای شخصی آن همواره بدون مشکل است. هم اکنون می‌توانید تشریح مشکلات آپدیت 1.04 را توسط Digital Foundry در ویدئوی ارائه شده در پایان متن مشاهده کنید.
با وجود اینکه Prey در ماه گذشته عرض شده است اما قیمت آن در حال حاضر کاهش پیدا کرده است. این بازی در ژانر اکشن ماجراجوئی شوتر در مد تک نفره طراحی شده که آمیخته با عناصر نقش آفرینی است. گیمر در این بازی از چشم انداز اول شخص به ایفای نقش می‌پردازد. Prey در روز 5 می 2017 (15 اردیبهشت 1396) عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس می‌باشد. این بازی در کل نقدهای مثبتی دریافت کرده و در نقد و بررسی Gamespot امتیاز 6 از 10 به آن اعطا شده است.

م.حافظ | اخبار | 03/06/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.