نویسنده: م.حافظ شنبه، 13 خرداد 1396
ساعت 12:43

ارائه بزرگترین آپدیت Gears of War 4 با نام Rise of the Horde

0 از 5

در هفته آینده بزرگترین آپدیت برای بازی Gears of War 4 عرضه خواهد شد:

استودیوی The Coalition سازنده بازی Gears of War 4 از زمان عرضه این عنوان تاکنون به طور مداوم محتواهای جدیدی برای آن عرضه کرده است. اما آپدیت جدیدی که قرار است در هفته آینده ارائه گردد، بزرگترین آپدیت این بازی خواهد بود.
این آپدیت جدید Rise of the Horde نام دارد و قرار است در تاریخ 6 ژوئن 2017 (16 خرداد 1396) به صورت رایگان عرضه شود. آپدیت Rise of the Horde دو سطح دشواری جدیدی را به مد های Campaign و Horde اضافه خواهد کرد (Inconceivable و Ironman). همچنین این آپدیت شامل 20 اچیومنت جدید می‌باشد. بعلاوه 2 نقشه پرطرفدار با نام های Avalanche از بازی Gears of War 2 و Rust Lung از بازی Gears of War 3 در آن وجود دارد.
بزرگترین تغییرات موجود در این آپدیت مربوط به مد Horde است. علاوه بر اضافه شدن سطح دشواری جدید به این مد، 15 مهارت Horde ، همراه با Loot جدید در این آپدیت وجود دارد. ضمناً بواسطه این آپدیت، مهارت های موجود نیز می‌توانند تا سطح 6 (Level 6) افزایش یابند. دارندگان Season Pass یک مجموعه رایگان Gear Pack دریافت خواهند کرد که شامل 5 تا از مهارت های جدید Horde و جایزه Horde Expert Pack می‌باشد.
کمپانی مایکروسافت یک نسخه آزمایشی رایگان از بازی Gears of War 4 در مدت محدودی برای Xbox One و PC ارائه خواهد کرد که 9 تا 15 ژوئن (19 تا 25 خرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت و شامل 10 ساعت از گیم پلی بازی است. علاقه مندان می‌توانند این نسخه آزمایشی را در مدت معلوم دانلود کنند.
Gears of War 4 از نوع بازی های شوتر سوم شخص در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که در سال 2016 برای پلتفرم های Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.
gears of war 4

م.حافظ | اخبار | 03/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.