نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 16 خرداد 1396
ساعت 15:06

God of War جدید و تمرکز بر روی ویژگی داستان-محور

5 از 5

God of War بعدی بیشتر داستان محور خواهد بود

وعده داده شده که بازی جدید God of War نسبت به بازی های قبلی این سری به میزان بیشتری دراماتیک (نمایشی و مهیج) باشد. در نمایشگاه پارسال E3 برخی از این تغییرات را مشاهده کرده ایم اما به نظر می‌رسد که هنوز میزان کلی تغییرات اعمال شده بر روی این بازی را به طور کامل درک نکرده ایم. آقای  Jim Ryan در مصاحبه با وبسایت خبری Glixel به این موضوع اشاره کرده که در بازی جدید God of War رویکرد داستان محور به میزان زیادی و بسیار بیشتر از بازیهای قبلی این سری اتخاذ شده است.

ایشان اظهار داشته: «فرنچایز God of War از نظر تاریخی در اروپا طراحی شده است. بازی های هک اسلش معمولاً در اروپا طرفداران خیلی زیادی ندارند و بنابراین ویژگی داستان محور این نسخه جدید، تفاوت بسیار بزرگی ایجاد خواهد کرد. گیمرهای اروپایی دوستدار و هوادار بازی های داستان محور هستند.»

به نظر می‌رسد که یک بازی جدید God of War با تمرکز زیاد بر روی ویژگی داستان-محور بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود. همانطور که می‌دانید نمایشگاه E3 2017 بهترین زمان و مکان ارائه اطلاعات جدید در مورد بازی های مورد علاقه تان می‌باشد. بی صبرانه منتظریم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

م.حافظ | اخبار | 06/06/2017
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.