نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 16 خرداد 1396
ساعت 16:05

تریلر لانچ و تاریخ عرضه نسخه کنسولی Perception

4.5 از 5

تریلر لانچ و تاریخ عرضه ی Preception

استودیوی Deep End Games اعلام کرده است که بازی ترسناک Perception برای پلتفرم های PlayStation 4 و Xbox One در روز چهارشنبه مورخ 7 ژوئن 2017 (17 خرداد 1396) عرضه خواهد شد. این بازی چند روز قبل یعنی در 30 می 2017 (9 خرداد 1396) برای Microsoft Windows عرضه شد. ورژن Nintendo Switch نیز برای آن معرفی شده و قرار است در سال 2107 ارائه شود اما هنوز تاریخ دقیقی برای ان تعیین نشده است.
Perception  از بازی های ژانر ماجراجوئی ترسناک از چشم انداز اول شخص می‌باشد. گیمر در این بازی نقش خانمی نابینا به نام Cassie را بازی می‌کند که کابوس هایی در مورد خانه ای در جنگل می‌بیند. پس از اینکه کاراکتر Cassie کمی تحقیق می‌کند به این نتیجه می‌رسد که آن خانه، یک عمارت متروک در منطقه Michigan است. از آنجاییکه کاراکتر اصلی این بازی یعنی Cassie نابینا است گیمرها باید از چوب دستی او استفاده کنند. هرچه گیمر بیشتر چوب دستی اش را تکان دهد چیزهای بیشتری از محیط اطراف مشاهده خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که تکان دادن چوب دستی به همان اندازه که به شناخت محیط اطراف کمک می‌کند باعث جلب توجه دشمنان نیز می‌گردد.
استودیوی Deep End Games مسئولیت ساخت بازی Perception  را برعهده داشته و کمپانی Feardemic نیز ناشر آن می‌باشد. هم اکنون می‌توانید تریلر لانچ این بازی را مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 06/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.